Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:27:44 GMT

گردنه ده علیرضا مسدود شد / کوه ریزش کرده است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۳۲۴۳

گردنه ده علیرضا مسدود شد / کوه ریزش کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زرند جاده ده علیرضا در شهرستان زرند مسدود شده و دلیل مسدود شدن این جاده ریزش کوه اعلام شده است.

به علت زمین لرزه ۵.۱ ریشتری در حوالی یزدانشهر شهرستان زرند و ریزش ترانشه در منطقه کوهستانی ده علیرضا لاین کند رو محور تا اطلاع بعدی مسدود می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهداران در حال بازگشایی محور می‌باشند.

کد خبر 5328994

منبع: مهر

کلیدواژه: زمین لرزه زمین لرزه کرمان خسارت زمین لرزه ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیراز واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی عکس استانها شیوع کرونا نیروی انتظامی گرگان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان

امین عربپور رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان زرند گفت: به دنبال گزارش مردمی در ساعت ۱۲:۰۹ ظهر امروز مبنی بر حادثه رانندگی رخ به رخ وانت مزدا و کمپرسی در محدوده روستای کریم آباد در محور زرند رفسنجان، بلافاصله دو تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی افزود: متاسفانه یکی از سرنشینان وانت که خانم ۷۵ ساله‌ای بود، به علت شدت جراحات در دم جان خود را از دست داد و راننده وانت که مرد ۸۰ ساله‌ای بود، بعد از رها سازی با تلاش پرسنل اورژانس و انجام اقدامات اولیه به منظور ادامه درمان به بیمارستان سینای زرند منتقل شد که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

عرب پور تصریح کرد: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند