Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@16:14:46 GMT

پارابدمینتون‌ قم از مسابقات کشوری 3 مدال گرفت

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۳۲۶۹

پارابدمینتون‌ قم از مسابقات کشوری 3 مدال گرفت

علی فرجی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت از 17 تا 23 مهر ماه بدمینتون قم روزهای شلوغ اما پرثمری را به پشت‌سر گذاشت و خوشبختانه هم در لیگ برتر یک نتیجه بسیار خوب از تیم رعد پدافند هوایی شاهد بودیم و هم در پارابدمینتون مدال گرفتیم.

وی ادامه داد: ابتدا ساناز پیرمرادی و ملیکا محمودی‌راد داوران بانوی بدمینتون قم به مسابقات قهرمانی پارابدمینتون زنان ایران در اصفهان اعزام شدند و سپس محمدحسن حسین‌زاده رئیس هیات قم به عنوان داور بین‌المللی این رشته سرداور مسابقات پارابدمینتون قهرمانی مردان ایران در اصفهان بود، ضمن اینکه آقایان ثانی و خداپرست از قم به عنوان داور در این رقابت‌ها حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات بدمینتون استان قم اضافه کرد: نماینده‌های بدمینتون قم در پیکارهای پارابدمینتون قهرمانی کشور که به میزبانی اصفهان برگزار شد یعنی آریا رضایی و علیرضا محقق به مربیگری حامد شبانیان مقابل حریفان به میدان رفتند، ضمن اینکه حامد شبانیان عضو فنی مسابقات این دوره بود.

وی خاطرنشان کرد: در هفته سوم بازی‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های ایران چهار مسابقه برگزار شد که این هفته تیم رعد پدافند هوایی قم میزبان تیم توس‌مسیر مشهد بود و با درخشش بازیکنان شایسته خود 4 بر 1 حریف را مغلوب کرد تا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی سال 1399 لیگ برتر بار دیگر چهره یک مدعی را به خود بگیرد.

فرجی افزود: در بیست و سومین روز مهر ماه آریا رضایی مدال برنز مسابقات پارابدمینتون ایران در بخش یک نفره کلاس پزشکی خود را به دست آورد و علیرضا محقق دیگر نماینده قم نیز مدال برنز یک نفره کلاس خود را کسب کرد،‌ ضمن اینکه در قسمت دونفره آریا رضایی نشان نقره را به ارمغان آورد.

وی عنوان کرد: همچنین در بیست و سومین روز مهر مسابقات رنکینگ پاییزه دختران بدمینتون قم در تالار زنده‌یاد حامد فرهمند برگزار شد و نزدیک به 50 بدمینتون‌باز در آن حضور داشتند تا هفته‌ شلوغ و پربار بدمینتون قم از هفدهم تا بیست و سوم مهر ماه با این رویداد به پایان برسد.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم بدمينتون ليگ برتر فرجي بدمینتون قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد

تیم ایران در بیستمین دوره مسابقات جهانی کمپو به مقام نایب قهرمانی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیستمین دوره مسابقات جهانی کمپو در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در بخش‌ فرم و دفاع شخصی و همچنین در چهار ماده مبارزاتی از جمله سمی کمپو، سابمیشن، ناکداون و فول کمپو از 3 لغایت 9 اردیبهشت در آنتالیا ترکه برگزار شد.

در این مسابقات تیم ایران 12 نفره کشورمان تحت عنوان مبارزان حرفه‌ای اژدهای سرخ با سرپرستی و سرمربیگری استاد مسعود جعفری ریاست کمپو آسیا با کسب 18 مدال طلا، 11 نقره و 6 برنز و 6 کمربند طلایی  قهرمانی جهان  به مقام نایب قهرمانی در بخش مبارزه دست یافت. تیم‌ رومانی به مقام قهرمانی رسید و تونس در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین در بخش کمپو MMA منتخب قهرمانان جهان در دوره‌های قبل و دارای رنکینگ برای دریافت کمربند قهرمانی جهان رقابت کردند.

2 مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

اسامی مدال آوران:
1-مجتبی نصیری در وزن 65 کیلوگرم
3 طلا و یک برنز

2-داریوش خانلری در وزن 70 کیلوگرم
2 مدال طلا

3-حسین اژدری در وزن 75 کیلوگرم
یک نقره و یک برنز

4-رامین دهقاندر وزن 80 کیلوگرم
یک طلا و دو نقره

5-مجتبی رضایی در وزن 75 کیلوگرم رده Master
دو طلا- یک نقره - دو برنز
 
6-فرزاد قادری در وزن 80 کیلوگرم رده Master
سه مدال طلا

7- زیبا اسدی مقدم
سه مدال نقره

8-یلدا قادری در وزن 50 کیلوگرم‌
یک طلا و دو نقره

9-سامره کیانی در وزن 55 کیلوگرم
یک طلا و دو نقره

10- سمانه خجسته در وزن 75 کیلوگرم
سه مدال طلا

11- یلدا خوش قدم در وزن 55 کیلوگرم نوجوانان
دو مدال طلا

12- عرفان یعقوبی در وزن 50 کیلوگرم نوجوانان
دو مدال برنز

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا