Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@15:59:20 GMT

اعزام ۶ تیم ارزیاب به مناطق زلزله زده کرمان

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۳۴۵۵

اعزام ۶ تیم ارزیاب به مناطق زلزله زده کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ولی‌پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: زلزله‌ای به بزرگی ۵/۱ ریشتر ساعت ۱۵:۱۶ عصر امروز شهر کرمان، مرکز این استان و شهر زرند را لرزاند.

ولی پور عنوان کرد: این زمین‌لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری سطح زمین و در فاصله ۱۵ کیلومتری یزدان شهر و ۱۶ کیلومتری زرند با بزرگی ۵/۱ ریشتر به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون ۶ تیم ارزیاب به کانون زلزله شده اعزام شدند.

همچنین طبق اعلام تیم‌های ارزیاب، ریزش کوه در نزدیکی روستای ده علیرضا منجر به مسدود شدن راه ورودی این روستا شده، همچنین دیواره‌های خشتی چند خانه در روستای گیسک هم ریزش کرده که تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است

شدت این زلزله در شهرستان‌های زرند کرمان، راور و کوهبنان احساس شده است.

کد خبر 5329002 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی ولی پور زلزله هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شهرداری تهران شورای شهر تهران ویروس کرونا شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بنیاد شهید و امور ایثارگران گردشگری وزارت آموزش و پرورش واکسن کرونا هفته ناجا قوه قضاییه سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان

به گزارش قدس آنلاین، ۲۰۰۰ نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مشخصات و مکان زلزله امروز بعدازظهر در تهران +تصویر
  • زلزله بخش‌هایی از تهران را لرزاند/ جزئیات
  • شهر بدون کوچه ایران را بشناسید
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • ورود تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل زده خراسان جنوبی از امروز