Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در قرن ۲۱ تبلیغات بیش از هر سده‌ی دیگر افسار بازار کسب و کار را در دست خود گرفته است. آگاهی به این موضوع می‌تواند در درک چرایی محبوبیت پیدا کردن روز افزون تبلیغات به ما کمک کند. به طور کلی، تبلیغات باعث معرفی و بیشتر دیده شدن کالا یا خدمات یک برند می‌شود. موضوعی که مشخص است، وجود انبوه کسب و کاری است که در دهه های اخیر به تعداد بسیار بالایی رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل هم هست که تبلیغات تا این حد اهمیت حیاتی پیدا کرده اند. روش هایی که در شرکت های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند بسیار گسترده هستند. یکی از این روش ها که از دوران دوری همچنان با شرکت ها و مخاطبان همراه بوده، بیلبوردهای تبلیغاتی می‌باشد. ابزارهای حرفه ای طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی در واقع ابزار کار طراحان در پروسه ساخت بیلبورد تبلیغاتی جذاب است.

در طراحی بیلبوردها از تصاویر گرافیکی استفاده می‌شود. نرم افزارهای طراحی متعددی وجود دارند که با آنها می‌توان بیلبوردهای تبلیغاتی خلق کرد و طراحان بسته به توانایی و میزان تسلط خود بر این نرم افزارها،‌ بیلبوردها را طراحی می‌کنند. ابزاری که در طراحی بیلبورد تبیلغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌بایست توسط کاربر آن به شکلی کاملا ماهرانه بکار گرفته شود. عدم ارتقا و آپدیت کردن توانایی استفاده از این ابزارها صرفا موجب تلف شدن وقت طراح و هدر رفتن پول سفارش دهنده می‌شود.

بیلبورد تبلیغاتی، یک تبلیغات محیطی

قبل از اینکه به معرفی ابزارهای حرفه ای طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی بپردازیم، قصد داریم کمی هم به خود مفهوم بیلبوردها اشاره کنیم. طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی در دسته تبلیغات محیطی قرار می‌گیرند. این نوع تبلیغات مخاطبان بسیار زیادی دارند و در نتیجه در استفاده از ابزارهای طراحی بیلبورد باید خلاقیت بیشتری به خرج داد. بیلبوردها به این دلیل که یک رسانه محیطی محسوب شده و نمی‌توانند در هنگام پخش جامعه هدف خاصی را مورد هدف قرار دهند، از نظر تعداد و پرسونای مخاطبان تبلیغاتی عام به حساب می‌آیند.

البته این موضوع تغییری در طراحی بیلبورد کالا یا خدمات متناسب با جامعه هدف یک برند ایجاد نمی‌کند. اما کانالی که از این طریق تبلیغاتی به نمایش گذاشته می‌شود به مخاطبانی با پرسوناهای مرتبط و غیر مرتبط نشان داده می‌شود. به همین دلیل هنگام ایده پردازی در طراحی بیلبورد تبلیغاتی و یا الهام گرفتن از ایده های طراحان حرفه ای بیلبورد، این موضوع باید مد نظر قرار داده شود و به همین ترتیب طراح با بهره گیری از ابزارهای حرفه ای طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی، طرحی متناسب را عرضه کند.

دلیل این موضوع ساده است. فرض کنید شما مخاطب هدف تبلیغی که روی بیلبورد یک بزرگراه یا چهار راه مشاهده می‌کنید نباشید. اما ممکن است اطرافیانی داشته باشید که آنها جزیی از جامعه هدف به حساب می‌آیند. بنابراین انتخاب المان های مناسب هنگام بکار گیری ابزارهای طراحی بیلبوردها می‌تواند شما را متقاعد کند تا آن کالا یا خدمات را به کسی که ممکن است به دردش بخورد معرفی کنید.

از کدام ابزارها در طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی می‌توانیم استفاده کنیم؟

حالا که بحث طراحی بیلبورد به میان آمد، هنگامی که مختصصان ویژگی های بهترین طرح های بیلبورد تبلیغاتی را مورد بررسی قرار دادند، متوجه شدند که ابزارهایی که در پروسه طراحی بیلبورد تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند از اهمیت بالایی برخوردارند. تعداد و گستردگی المان هایی که در روند طراحی بیلبوردها استفاده می‌شوند، می‌توانند تغییرات زیادی در نتیجه نهایی کار با هر نرم افزار به وجود بیاورند.

برخلاف تصورات عمومی، فوتوشاپ و ایلوستریتور تنها ابزارهای حرفه ای طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی نیستند. البته که این دو نرم افزار بسیار قوی و حرفه ای در زمینه طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی به حساب می‌آیند و هر دو ویژگی های بسیار زیادی دارند که در طراحی یک بیلبورد خلاقانه به کمک طراحان می‌روند.

به جز فوتو شاپ و ایلوستریتور، سومین نرم افزاری که قصد داریم به شما معرفی کنیم، از ابزارهای حرفه ای در طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی به حساب می‌آید. نرم افزار Affinity Designer از جمله برنامه هایی است که به منظور طراحی تصاویر گرافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته این نرم افزار در ابتدا صرفا برای کاربران سیستم عامل مک توسعه یافته بود و به این ترتیب کاربران ویندوز از این برنامه بی نصیب بودند. اما اینفیتی دیزاینر بالاخره به آرامی راه خود را به ویندوز نیز پیدا کرد و حالا کاربران هر دو سیستم عامل قادر به استفاده از آن می‌باشند.

برخلاف اینکه ویژگی های موجود در افینیتی دیزاینر از برنامه‌ی ایلوستریتور کمتر است، اما محیط های گرافیکی نسبتا مشابهی دارند که کار با آن را برای طراحانی که قبلا با فوتوشاپ و ایلوسترتور کار کرده بودند راحت تر کرده است.

شاید شما به دنبال برنامه ای با حجم کمتری هستید. برنامه هایی مثل فوتوشاپ و ایلوستریتور می‌توانند به میزان بسیار زیادی فضای کامپیوتر و لپ تاپ شما را اشغال کنند و از سرعت سیستم تان بکاهند. یکی از دیگر ابزارهای حرفه ای طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی که این مشکل کاربران را برایشان حل کرده است، نرم افزار Vectr می‌باشد. این برنامه آنلاین می‌باشد و به همین دلیل هیچ فضایی از سیستم شما را اشغال نخواهد کرد و شما همچنان می‌توانید از سیستمی با سرعت عادی بهره مند باشید.

اگر قصد استفاده از وکتورها در طراحی بیلبورد تبلیغاتی خود را دارید، ما به شما نرم افزار InKscape را معرفی می‌کنیم. این ابزار حرفه ای طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی، در واقع بیشتر برای اجرای پروژه های ساده تر در نظر گرفته می‌شوند چرا که از تنوع المانی کمتری برخوردار است. به همین دلیل هم هست که کاربران در این محیط بیشتر از وکتورها استفاده می‌کنند.

تسلط بر ابزارهای حرفه ای طراحی بیلبورهای تبلیغاتی

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، داشتن تسلط و پیدا کردن حدی کافی از توانایی روی این نرم افزارها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بدون داشتن توانایی کافی، برند مربوطه تنها مخاطبان خود را از دست می‌دهد و سرمایه‌ی زیادی را نیز از دست خواهد داد. در هنگام کار با ابزارهای حرفه ای طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی، باید همواره از خلاقیت بهره برد. این کار نیز نیازمند حرفه ای بودن طراح در بهره گیری از ابزارهای طراحی می‌باشد. چرا که پیاده سازی ناب ترین ایده ها مستلزم وجود این نرم افزارها و نهایتا نشان دادن تبلیغات به مخاطبان است، و اینکار حاصل نمی‌شود مگر اینکه طراح تسلط کافی در استفاده از این برنامه ها را داشته باشد.

خدمات استودیو فندق

برای طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی برند خود خدمات استودیو فندق را انتخاب کنید. تیم متخصص فندق با داشتن تسلط کافی بر ابزار طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی،‌ همواره خاص ترین و منحصر بفرد ترین بیلبوردها را برای مشتریان خود طراحی کرده اند. در پروسه طراحی بیلبورد،‌ تیم طراحی استودیو فندق با ایده پردازی های خلاقانه،‌ بیلبوردهایی بی مانند را طراحی کرده که همیشه رضایت مشتریان را نیز به همراه داشته اند.

این کارنامه‌ی درخشان اما تنها به اینجا ختم نمی‌شود. در لاین خدمات تبلیغاتی بیلبوردها تنها خدمات استودیو فندق نیستند. طراحی بروشورها، طراحی کاتالوگ ها، کارگردانی فیلم های صنعتی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی، و همچنین ساخت استاپ موشن ها و موشن گرافیک همگی بخش دیگری از خدمات بی نظیر پلفترم فندق را شامل می‌شوند. موضوع مهمی که در تمام خدمات تیم فندق مشاهده می‌شود، بهره گیری از جدیدترین شیوه های ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ می‌باشند. چرا که صنعت دیجیتال مارکتینگ پیوسته در حال تغییر و تحول است و شرکت های ارائه دهنده این دست از خدمات باید خود را با شیوه های جدید و بروز دنیا تطبیق داده و توانایی های خود را بروز رسانی کنند. این موضوع یکی از نقاط قوت استودیو فندق به حساب می‌آید که دائما خدمات و توانایی های خود را آپدیت می‌کند تا رضایت همیشگی مشتریان خود را به همراه داشته باشد.

https://fandoghstudio.ir

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5328972

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات کسب و کار کسب و کارهای اینترنتی کسب و کار خرید آنلاین ساختمان سازی کتاب های کمک درسی گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو صنعت خودروسازی کسب و کارهای اینترنتی آموزش آنلاین کاشت نهال و درخت اندروید قهوه آنتی باکتریال قطعات خودرو مورد استفاده قرار بیلبورد تبلیغاتی طراحی بیلبورد نرم افزار همین دلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس

با استناد به دستورالعمل ابلاغی پخش مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس ستاد انتخابات رسانه ملی با حضور اعضای هیأت بررسی تبلیغات آیین قرعه‌کشی پخش مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

سیدصداقت‌الله موسوی، مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه در توضیح برنامه صدا و سیما برای معرفی نامزد‌های دور دوم انتخابات، اظهار کرد: بعد از قرعه‌کشی نتایج زمان‌بندی ضبط و پخش برنامه‌ها به اطلاع نامزد‌ها رسید.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه تصریح کرد: در این دوره چهار نامزد برای کسب ۲ کرسی به مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافته و با هم رقابت می‌کنند.

وی در خصوص زمان پخش ویدئو‌های انتخاباتی در سیمای استان، گفت: پخش ویدئو‌های از امروز در ساعت‌های ۹، ۹ و ۳۰ دقیقه، ۱۱ و ۱۱ و ۳۰ دقیقه به مدت ۷ روز تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

موسوی با اشاره به ضبط سه مناظره از این چهار نامزد، تصریح کرد: این مناظره‌ها در روز‌های سیزدهم، پانزدهم و هفدهم اردیبهشت‌ماه پخش و تکرار آن در همین ساعت در روز‌های مقابل آن انجام می‌شود.

وی در توضیح برنامه‌های نامزد‌ها در بخش صدا، خاطرنشان کرد: بخش فایل‌های صوتی تبلیغات از امروز و در ساعت‌های ۹، ۱۱ و ۳۰ دقیقه، ۱۳ و ۳۰ دقیقه و ۱۶ و ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد و تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد پخش فایل‌های صوتی مناظره چهار نامزد در ساعت ۱۵ تا ۱۶ انجام خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • اکران «قهرمانان ایران» در یکی از بزرگترین بیلبوردهای شهر تهران
  • پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند
  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • باید برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه ریال را به رسمیت بشناسیم
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • شهید حسین اسکندرلو را بیشتر بشناسیم
  • تولید و تجهیز ۱۰۰ آزمایشگاه شناختی با فناوری ایرانی