Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@16:55:15 GMT

تعمیرات پیشگیرانه در پالایشگاه تهران آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۳۵۸۱

تعمیرات پیشگیرانه در پالایشگاه تهران آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، محمد علی هاشمی رئیس تعمیرات و نگهداری شرکت پالایش نفت تهران اظهار کرد: تعمیرات اساسی واحدهای آیزوماکس جنوبی، هیدروژن و گوگرد سازی شرکت پالایشگاه نفت تهران علیرغم شرایط خاص حاکم بدلیل شیوع کرونا و الزام به رعایت دستورالعمل های بهداشتی خاص از یکشنبه ۲۵ مهر آغاز خواهد شد.

وی گفت: در تعمیرات اساسی واحد آیزوماکس جنوبی که به مدت ۲۸ روز کاری به طول خواهد انجامید ۱۰۲ دستور کار ارجاعی به اداره تعمیرات اجرا خواهد شد همچنین در تعمیرات اساسی واحد هیدروژن ۴۴ دستورکار و در تعمیرات اساسی واحد گوگرد سازی ۲۲ دستورکار انجام خواهد شد، علاوه بر آن تعمیرات اساسی واحدهای آب ترش ۲ و آمین جنوبی نیز انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی پیرامون مهم ترین اهداف و برنامه های اداره تعمیرات در این تعمیرات اساسی بیان کرد: تعویض فن های هوایی E-434، تعمیرات اساسی حوضچه مذاب گوگرد، تعمیرات اساسی کوره h-801، تعمیرات اساسی کوره های ایزوماکس و همچنین تخلیه و شارژ کاتالیست راکتورهای واحد ایزوماکس و گوگرد سازی ۲ را می توان از مهم ترین اقدامات در تعمیرات اساسی پیش رو برشمرد.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت کار و رعایت کلیه الزامات ایمنی و بهداشتی تمام نیروهای حاضر در تعمیرات اساسی، دوره‌های آموزشی OSHA و معاینات دوره‌ای لازم را خواهند دید و به صورت ۲۴ ساعته در دو نوبت کاری تعمیرات اساسی مذکور را اجرا خواهند کرد.

رئیس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت تهران تداوم تولید، جلوگیری از خرابی‌ها، افزایش عمر تجهیزات و کاهش ضریب خطرپذیری واحدها را دلایل اصلی انجام تعمیرات اساسی واحدهای پالایشی توصیف کرد و گفت: تعمیرات اساسی که در پالایشگاه‌های نفت از جمله پالایشگاه نفت تهران انجام می‌شود،  تعمیرات پیشگیرانه است، به‌گونه‌ای که با افزایش ضریب ایمنی، خللی در فرآیند تولید آنها ایجاد نشود لذا امیدوارم با تلاش و کوشش کلیه همکاران، تعمیرات اساسی ایمن، با کیفیت و بدون حادثه داشته باشیم.

گفتنی است واحد آیزوماکس جنوبی شرکت پالایش نفت تهران با ظرفیت ۱۷ هزار بشکه در روز، آیزوفید حاصل از برج تقطیر در خلاء را به محصولات میان تقطیر، بنزین و گاز مایع تبدیل می کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نفت تهران تعمیرات اساسی پالایشگاه هیدروژن تعمیرات اساسی واحد تعمیرات اساسی نفت تهران خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمدزاده عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه شهر دهدشت افزود: عملیات اجرایی پروژه با قریب به ۵۰۰ نفر نیرو آغاز که در نهایت پوشش اشتغال زایی ۳۰۰ نفری را به شکل مستقیم خواهد داشت.

احمدزاده با اشاره به بحث مجوز پایانی این طرح اظهار کرد: مجوز پایانی پروژه در استان است و مشکلی از این جهت نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امید است هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی مینی پالایشگاه دهدشت آغاز شود، تصریح کرد: تاکید و پیگیری لازم برای تحقق پروژه بر اساس زمانبندی مطلوب را خواهیم داشت.

استاندار تصریح کرد: همچنین برای بحث تسهیلات و مطالبه برای سرعت بخشی به این پروژه همکاری لازم محقق می شود.

کد خبر 6092404

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم