Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی هلندی تیم فوتبال بارسلونا شرایط تیمش را پیش از بازی با والنسیا در رقابت‌های لالیگا تشریح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در هفته نهم لالیگای اسپانیا پذیرای والنسیا هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: انتظار بازی سختی را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والنسیا تیمی رقابتی و متکی به قدرت فیزیکی‌ بازیکنانش است. آنها همچنین در حفظ توپ نیز خوب هستند. باید از بازی خانگی خود نهایت استفاده را ببریم و به پیروزی برسیم.

سرمربی هلندی بارسلونا که تیمش روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند و خودش نیز جایگاهش تضمین شده نیست، افزود: من همیشه آرام هستم و یا سعی می‌کنم که اینطور باشم. ما باید انرژی خودمان را صرف چیزهای درستی کرده و سعی کنیم در تمرینات پیشرفت لازم را داشته باشیم.

وی همچنین درباره وضعیت مهاجم آرژانتینی‌اش که از زمان پیوستن به بارسا در تابستان اخیر به دلیل مصدومیت هنوز نتوانسته است برای این تیم به میدان برود، اظهار داشت: آگوئرو اخیراً پیشرفت زیادی داشته است. او روز چهارشنبه دقایق کمی در دیدار دوستانه‌ای که داشتیم، بازی کرد، اما او هم به مانند آنسو فانی نیاز دارد که به لحاظ سرعتی خود را وفق دهد. این شانس وجود دارد که سرخیو فردا در ترکیب باشد.

آلوز: اگر بارسلونا به من نیاز دارد، تماس بگیرد

کومان در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره مهاجم فرانسوی‌اش خاطرنشان کرد: دمبله عالی تمرین کرد و به تمرینات گروهی بازگشت. او هنوز به کمی زمان برای بازگشت به زمین بازی نیاز دارد. عثمان روی این موضوع دارد کار می‌کند، اما نمی‌دانم که آیا او به بازی با رئال مادرید خواهد رسید یا خیر.

سرمربی بارسا در بخش دیگری از صحبت‌هایش درخصوص استفاده از مهاجم جوانش تأکید کرد: ما فردا تصمیم خواهیم گرفت که آنسو فاتی را در ترکیب اصلی مورد استفاده قرار دهیم یا خیر. او هر روز بهتر می‌شود، اما برای مدت طولانی (به دلیل مصدومیت) به دور از میادین بوده است. به طور حتم فاتی قادر نیست در یک هفته سه بازی پرفشار انجام دهد.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: کم‌کم به ترکیبی می‌رسیم که می‌خواهیم. اگر بازیکنان مصدوم ما به شرایط بازی برسند، می‌توانیم در لالیگا رقابت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لالیگا والنسیا رونالد کومان بارسلونا لالیگا والنسیا رونالد کومان بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم

ترکیب تیم پرسپولیس برای تقابل با آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد.

به گزارش مشرق، از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود

اوسمار ویرا برای این بازی تیمش را با این ترکیب به میدان می‌رفستد: امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابنده لو، مهدی ترابی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر

دیگر خبرها

  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون