Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید سعیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیچ مسدودیتی در محور اصلی گردنه ده علیرضا یزدانشهر زرند رخ نداده بود.

وی اظهار داشت: ریزش ترانشه موجب مسدود شدن مسیر کند رو  ده‌علیرضا شده بود.

به گزارش ایرنا از مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه در ساعت ۱۵:۱۶ شنبه در طول جغرافیایی ۵۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۱، عرض جغرافیایی ۳۰.۹۵ و عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است. 

محل وقوع این زمین لرزه در ۱۵ کیلومتری یزدانشهر(کرمان)، ۱۶ کیلومتری زرند (کرمان) و ۲۵ کیلومتری کیانشهر (کرمان) گزارش شده است.

همچنین طبق اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان زلزله ۵.۱ ریشتری یزدانشهر زرند در برخی موارد موجب تخریب و فروریختن برخی دیوارهای خشت و گلی در روستای باب تنگل و شهرک طالقانی این منطقه شده است.

به گفته مجید سعیدی همچنین زلزله بعد از ظهر امروز یزدانشهر زرند موجب شکستن و فروریختن شیشه برخی منازل در روستای باب تنگل و شهرک طالقانی این منطقه شد.

گزارش منابع مختلف نیز حاکیست که در مناطق شهری گزارشی از خسارت دریافت نشده و تعداد معدودی از شهروندان هنگام فرار به بیرون از محیط های سرپوشیده دچار مصدومیت سطحی شده اند.

یزدانشهر شهری در شمال شهرستان زرند است.

برچسب‌ها کرمان زرند زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان زرند زلزله کرمان زرند زلزله یزدانشهر زرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا پوریافر درباره جزییات تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری با بیان اینکه این نقطه یکی از نقاطی بود که به دلیل باریک بودن تقاطع باعث نارضایتی مردم به ویژه در ترافیک صبح‌گاهی می‌شد. گفت: درخواست پلیس حل و فصل این موضوع بود. نکته دیگر بحث ایمنی این نقطه بود که باعث اهمیت پروژه می‌شد.

وی با بیان اینکه پروژه چند سالی بود که‌ متوقف مانده و باعث نارضایتی مردم شده بود گفت: با ورود معاونت فنی و مهندسی و همکاری منطقه و پلیس در کمترین زمان ممکن پروژه تقدیم مردم شد. معارض اصلی این پروژه مسائل ترافیکی بود.

وی ادامه داد: باتوجه به انجام ایمن سازی و تعویض رمپ حدود ۴۳ میلیارد تومان هزینه این پروژه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قلعه خواجه لرزید
  • وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان
  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد