Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمان حاتمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها به مدت ۲ روز و با حضور ۹ تنیس باز پسر رده های  سنی ۱۰ و ۱۱ سال از استان های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان در سالن انقلاب شهر اهواز برگزار شد. 

وی افزود: میعاد خضوعی عضو تیم ملی تنیس روی میز هوپس پسران است. 

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: محمد مرادی طوف خیمه و امیرمحمد بهاران هر دو از خوزستان  در این دوره از رقابت ها به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حاتمی عنوان کرد: سجاد شیخ ممو دیگر تنیس  باز کهگیلویه و بویراحمد در رده سنی ۱۰ سال این دوره از رقابت ها به مقام ششم دست یافت. 

وی ابراز داشت: یزدان محمودی زاده از خوزستان، امیرحسین مخدوم از خوزستان، محمدطاها صالحی از خوزستان، کیان ترابی از لرستان و بهنود اعتمادی از خوزستان نیز به ترتیب مقام های چهارم، پنجم، هفتم، هشتم و نهم این دوره از رقابت ها را بدست آوردند. 

بیش از ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. 

برچسب‌ها تنیس روی میز فدراسیون های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس روی میز فدراسیون های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد تنیس روی میز فدراسیون های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج کهگیلویه و بویراحمد رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور