Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام جم آنلاین خرسان رضوی ،خلیل الله کاظمی با اشاره به اینکه ساماندهی کال و محدوده اسماعیل آباد یکی از دغدغه های شهر مشهد بود، اضافه کرد: برهمین اساس طبق مصوبه شورای تامین استان، هیئت اجرایی ویژه ای برای ساماندهی کال اسماعیل آباد تشکیل و پس از جلسات متعدد اقدامات اجرایی برای رفع تصرفات آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در مسیر کال اسماعیل آباد معارضات سنگینی از جمله 140 پلاک وجود داشت که تملک و رفع تصرف بیشتر معارضات با همکاری های بین بخشی بدون مشکل و با تفاهم با مالکان انجام شده است.
معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: همزمان با تخریب پلاک های معارض در مسیر، اقدامات عمرانی برای بدنه سازی 1.5 کیلیومتر از کال اسماعیل آباد نیزآغاز شده است.
کاظمی ادامه داد: اکنون از 1.5 کیلومتر مسیر کال اسماعیل آباد، بیش از 1400 متر بدنه سازی شده است و تنها حدود 100 متر باقی مانده که به سرعت در حال انجام است.
وی با بیان اینکه در مجموع حدود 150 میلیارد تومان برای ساماندهی کال و تبدیل حاشیه کال اسماعیل آباد به فضای سبز و پارک خطی در نظر گرفته شده است، اظهارکرد: از این مبلغ حدود80 میلیارد تومان برای فضای سبز،30 میلیارد تومان برای بدنه سازی وکف سازی کال و 40میلیارد تومان نیزبرای تملک پلاک های در مسیرکال اسماعیل آباد هزینه خواهد شد.
معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده بدنه سازی و کف سازی کال اسماعیل آباد مراحل پایانی خود را می گذراند و همزمان با آن نیز فضای سبز حاشیه کال که اکنون در حال طراحی است، اجرا خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شهرداری مشهد ساماندهی کال اسماعیل آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و ریالی طرح های مصوب سفرهای    ریاست جمهوری واستاندار آذربایجان غربی و سایر موارد در حوزه راهداری شهرستان ارومیه درسالن جلسات شهیدسلیمانی فرمانداری ارومیه   باحضورفرماندار ارومیه، مدیرکل   راهداری وحمل ونقل جاده ای، معاونین ومدیرشهرستان، معاونین فرمانداری،بخشداران پنج گانه شهرستان وکارشناسان فرمانداری برگزار شد .

فرماندار ارومیه  در ابتدا ضمن اشاره به رشد محسوسی  که در حوزه راهداری در دوره مدیریت جدید اداره کل راهداری صورت گرفته،  به بررسی چالش ها، برنامه ها، مسائل و مشکلات حوزه راهداری و حمل نقل شهرستان ارومیه پرداخت،

 در ادامه ایشان به ۴ محور دستور کار جلسه  که بررسی مصوبات سفر رییس جمهور به استان و مصوبات سفر مقام عالی استان  و پروژه های تملک دارایی های  و  مشخص کردن اعتبارات شهرستانی و آخرین وضعیت تخصیص منابع  از جمله موضوعات مدنظر این جلسات است.

عماری اظهار کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰هزار نفر معادل یک سوم جمعیت استان در شهرستان ارومیه ساکن هستند که نیاز است توجه جدی برای حل مشکلات راه های اصلی و فرعی آن  شود.

فرماندار ارومیه با اشاره به اینکه ۶۱۱ روستای آذربایجان غربی در ارومیه واقع شده است، خاطر نشان کرد: بیشترین  تعداد راه های روستایی و اصلی استان در ارومیه قرار دارد, همچنین ارومیه تنها شهرستان استان است که با ۲ کشور مرز مشترک دارد لذا نیاز است توجه ویژه در حوزه راهداری به این شهرستان داشته باشیم و آنچه امروز در این حوزه در حال انجام بوده قابل تقدیر است.

وی ادامه داد:۱۹ مصوبه شامل ۳۸پروژه مصوبات سفر شهرستانی استاندار به  بخش های ۵گانه ارومیه است  که تاکنون این پروژه ها ۶۲درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۶ درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • کاهش ۲ درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود