Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مثلث خط حمله لیورپول مثل گذشته دوباره آماده شده است.
به گزارش آریا، لیورپول با عملکرد عالی مثلث خط حمله خود به خصوص محمد صلاح، توانست با یک بازی بسیار خوب و مسلط، با دست پر از وایکارج رود بیرون بیاید. سادیو مانه، روبرتو فیرمینو و محمد صلاح با عملکرد بسیار خوب خود در این بازی، نوید یک خط حمله فوق العاده را به هواداران لیورپول دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول با این برد پرگل، صدرنشینی اش را به دست آورد. 
 لیورپول که دو هفته پیش در آنفیلد برابر سیتی به تساوی 1-1 دست پیدا کرده بود، امروز میهمان واتفورد بود و باید این تیم رده پانزدهمی را شکست می داد تا موقتا به صدر جدول برسد. قرمزها برابر تیمی قرار گرفتند که کلودیو رانیری را به عنوان سرمربی جدید روی نیمکت داشت. لیورپول تیم بهتر میدان بود و دقیقه 9 نیز به گل رسید. پاس بیرون پای استثنایی محمد صلاح در سمت دیگر محوطه جریمه به سادیو مانه رسید و ستاره سنگالی نیز بی درنگ به توپ ضربه زد تا گل اول بازی به ثبت برسد. 
این صدمین گل مانه برای لیورپول بود. لیورپول دقیقه 37 نیز به گل دوم رسید. پاس جیمز میلنر در دهانه دروازه به روبرتو فیرمینو رسید تا او به راحتی دروازه خالی را باز کند. دو دقیقه بعد نیز شوت نبی کیتا با دخالت دروازه بان به تیر افقز برخورد کرد و راهی کرنر شد. بازی در نیمه اول با برتری 0-2 لیورپول به اتمام رسید.
لیورپول دقیقه 52 به گل سوم رسید. پاس رابرتسون را مدافع واتفورد با تکلی اشتباه به تیر دروازه خودی زد و در ریباند این روبرتو فیرمینو بود که توپ را وارد دروازه کرد تا خود را دو گله و تیمش را سه گله کند. 5  دقیقه بعد نوبت به محمد صلاح رسید تا گلزنی کند. او با یکی دو سر توپ، همه مدافعان مقابلش را در درون محوطه جریمه فریب داد و سپس با یک حرکت بدن، آخرین مدافع را نیز به سمت دیگر منحرف کرد. صلاح با یک مکث کوتاه و ضربه پای چپ فنی و استادانه خود، توپ را به کنج مخالف دروازه فرستاد تا یک سوپرگل دیگر به نامش ثبت شود. صلاح در بازی برابر سیتی نیز گل فوق العاده ای زده بود.
واتفورد دقیقه 83 می توانست فاصله را کمی کاهش دهد وبلی شوت اسماعیل سار به تیر دروازه برخورد کرد. دقیقه 90 بازی روبرتو فیرمینو هت تریکش را تکمیل کرد و لیورپول را به گل پنجم رساند. پاس عرضی جیمز میلنر را ستاره برزیلی با یک بغل پا به گل تبدیل کرد تا برتری قرمزها پررنگ تر شود. این بازی در نهایت با برتری 0-5 لیورپول به اتمام رسید و قرمزها موقتا صدرنشین شدند.
شرح گل ها:
واتفورد 0-1 لیورپول؛ سادیو مانه 9`: پاس بیرون پای زیبای محمد صلاح، سادیو مانه را با دروازه بان تک به تک کرد و مهاجم سنگالی که به خوبی از تله آفساید فرار کرده بود با یک شوت سر ضرب، دروازه واتفورد را باز کرد. 
واتفورد 0-2 لیورپول؛ روبرتو فیرمینو 37`: پاس عمقی عالی سادیو مانه، فضای بسیار زیادی را در اختیار جیمز میلنر در محوطه جریمه حریف قرار داد و پس از پاس به بیرون میلنر، فیرمینو به راحتی دروازه خالی بن فاستر را گشود.
واتفورد 0-3 لیورپول؛ روبرتو فیرمینو 52`: پاس عمقی اندی رابرتسون با تکل کتکارت و سپس دفع ناقص فاستر همراه شد که در ادامه فیرمینو با جایگیری خوب خود، دروازه خالی را باز کرد. 
واتفورد 0-4 لیورپول؛ محمد صلاح 54`: ستاره مصری لیورپول با یک حرکت انفرادی عالی و یک سر توپ دیدنی، با شوتی کات دار و زیبا توپ را به گوشه دروازه واتفورد فرستاد.
واتفورد 0-5 لیورپول؛ روبرتو فیرمینو 2+90`: روی پاس عرضی خوب نکو ویلیامز در محوطه جریمه، روبرتو فیرمینو بازهم با جایگیری خوبش، دروازه فاستر را باز کرد. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واتفورد لیورپول روبرتو فیرمینو محوطه جریمه سادیو مانه محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس

طرفداری | میان یورگن کلوپ و محمد صلاح درگیری لفظی پیش آمد.

دیدار تیم‌های وست هم و لیورپول از چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس با تساوی 2-2 به پایان رسید. مثل هفته گذشته، تیم یورگن کبوپ باز هم امتیاز از دست داد تا رویای قهرمانی پرمیرلیگ در آنفیلد کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر شود. 

اما صحنه جنجالی این مسابقه، درگیری لفظی و جروبحث محمد صلاح با یورگن کلوپ هنگام ورود ستاره مصری به زمین بود. در دقیقه 81، کلوپ در حال گوشزد کردن نکات تاکتیکی به صلاح بود که به نظر موضوعی در این میان خاطر او را آزرده کرده‌است. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، محمد صلاح پس از شنیدن حرف‌های یورگن کلوپ به دعوا و درگیری لفظی با این سرمربی آلمانی پرداخت و کار به جایی کشید که داروین نونیز صلاح را آرام کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود