Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده روز شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت:شهرستان‌های دنا و بهمئی در وضعیت آبی کرونایی، بویراحمد و کهگیلویه نارنجی و مابقی شهرستان‌ها زرد هستند.
وی افزود: وضعیت نارنجی در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد شکننده است و باید این موضوع جدی گرفته شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان یکی از استان‌های کشور است که در رعایت فاصله گذاری عملکرد ضعیفی داشته است بیان کرد: با توجه به اینکه جشن های عروسی آغاز شده لازم است که رعایت فاصله گذاری جدی‌تر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدزاده از کسبه خواست تا هرچه سریعتر واکسینه شوند و در صورتیکه واکسینه نشوند از فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کارمندان نیز ملزم به واکسن‌زدن هستند ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی باید بستر و دسترسی برای واکسینه شدن و تنوع واکسن را برای مراجعه کننده‌ها فراهم کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کاروان‌های سیاحتی و زیارتی باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند، در غیر این صورت راهداری و پلیس راه نباید به آن‌ها اجازه تردد دهد.

وی ادامه داد: کمبود اکسیژن و دارو باید در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد پیگیری شود تا در زمان سختی‌ها دچار مشکل نشویم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در این نشست گفت: تاکنون ۷۴ درصد دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد و ۵۴ درصد دانش‌آموزان کشور واکسینه شدند.
پرویز یزدانپناه با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون در کهگیلویه و بویراحمد کم شده است گفت: همه باید برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا هرچه سریعتر واکسینه شوند.
وی در خصوص اورژانس هوایی استان نیز گفت: بالگرد اورژانس هوایی برای تعمیر فرستاده شده بود که هفته آینده تحویل داده می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت به دعوت دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند. دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی (با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها و... )، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه می‌باشد. 

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰