Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا نادعلی در تشریح دستورهای جلسه شانزدهم شورا گفت: این جلسه با حضور آقای زاکانی شهردار تهران برگزار خواهد شد و در  اولین دستور دو فوریت طرح اصلاح تبصره ۳۰ماده واحده بودجه ۱۴۰۰ در خصوص بهبود وضعیت پوشش بیمه کارکنان شهرداری به منظور ارتقا سطح رفاه آنان مورد بررسی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدام می تواند اثر بخشی مناسبی در خدمت رسانی نیروهای خدوم شهرداری تهران به شهروندان عزیز تهرانی داشته باشد و نیز در راستای توسعه پایدار نیروی انسانی مثمر ثمر باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بررسی دو فوریت طرح بهبود وضعیت حمل و نقل با بازگشایی مدارس در شرایط کاهش شیوع کرونا دستور دوم این جلسه است. اهمیت این امر از این جهت است که  با بالارفتن نرخ واکسیناسیون در تهران و کشور که همزمان بازگشایی مدارس را نیز در آبان ماه خواهیم داشت. نیاز روزافزون به ناوگان حمل و نقل و نیز فعال و روان سازی و بالابردن کیفیت حمل و نقل در شهر را باید مورد توجه قرار دهیم.

نادعلی در ادامه گفت: انتخاب یک نفر نماینده شورا جهت عضویت در کارگروه ساماندهی دکل ها، آنتن ها و ایستگاه های ارتباط  رادیویی در شهر تهران  به پیشنهاد کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا و نیز انتخاب نماینده شورا جهت عضویت در هیات انضباطی با موضوع  نظارت بر چگونگی فعالیت ارایه دهندگان خدمات هوشمند مسافر مشمول قانون نظام صنفی کشور از دیگر دستورهای جلسه فردا خواهد بود.

سخنگوی شورا همچنین از معرفی یکی از اعضای شورا برای عضویت در شورای هماهنگی و برنامه ریزی با موضوع برنامه عملیاتی ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت خبر داد.

او اضافه کرد: پیش از شروع  این جلسه از صبح اول وقت جلسه هم اندیشی با شهردار را نیز خواهیم داشت.

بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، نادعلی افزود: خوشبختانه با افزوده شدن دستور های جلسه شورا برگزاری جلسات به صورت علنی خواهد بود و جلسات هم اندیشی قبل از جلسات علنی برگزار خواهد شد.

کد خبر 632401 برچسب‌ها شهرداری شورای شهر شهردار مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر شهردار مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز همدردی با دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: در برابر فعالیت های رژیم صهیونیستی، این دانشجویان می ایستند و مقابله می کنند و اینکه این اقدام جهانی شده باید آن را بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه روز شوراها روزی برای تبریک نیست بلکه بهانه ای برای این که شان شوراهای شهرها و روستاها یادآوری شوند، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی باید در طول سال جاری و ساری باشد. امروز شورای محلات آغاز به کار می کنند و اقدامات متراکم ستاد مشارکت محله ای قابل تقدیر است.

نادعلی افزود: اعتقاد ما این است که جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات باعث اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏