Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی «روسیا الیوم»، جنبش انصار الله یمن در بیانیه دفتر سیاسی خود حملات تروریستی اخیر به مساجد افغانستان را که گروه تروریستی داعش آن را برعهده گرفت، محکوم کرد و این حملات را "جنایت وحشیانه عناصر تکفیری دست پروده آمریکا دانست که واشنگتن آن‌ها را برای خدمت به خواسته‌ها و اجرای اهداف خود در افغانستان باقی گذاشته است".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بیانیه از نهاد‌های افغانستان خواست تا "قاتلان را تحت پیگرد قرار داده و قصاص عادلانه را در حق آن‌ها اجرا کنند".

دفتر سیاسی جنبش انصار الله همچنین بر ضرورت حفاظت لازم از نمازگزاران در مساجد و انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از اجرای حملات جدید علیه آن‌ها تاکید کرد.

دفتر سیاسی انصار الله یمن در بخشی دیگری از این بیانیه به آخرین تحولات بیروت پایتخت لبنان پرداخت که روز پنجشنبه شاهد تیراندازی به تظاهرات مسالمت آمیز مردم معترض به روند پیگیری پرونده انفجار بیروت و اقدامات «طارق بیطار» قاضی این پرونده در این رابطه بود.

در بیانیه جنبش انصارالله یمن آمده است: ما حمله جنایتکارانه علیه تظاهرکنندگان مسالمت جو در روز پنجشنبه در لبنان را محکوم می‌کنیم که باعث شهادت و زخمی شدن شماری از آن‌ها شد. ما این حمله را یک اقدام جنایتکارانه و محکوم شده می‌دانیم که ثبات و صلح داخلی این کشور را هدف داده و بدنبال سوق دادن لبنان به فتنه‌ای داخلی است که آمریکا و اسرائیل در تلاش برای آن هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین ولی الله سیف احمد عراقچی جنبش انصارالله لبنان افغانستان ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین ولی الله سیف احمد عراقچی انصار الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در این بیانیه آمده: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.
شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش