Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال واکنش کاربران فضای مجازی در خصوص انتشار تصویر استاد دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی و برخی از چهره‌های هنری در کنار لوگوی برند ایزی لایف در صفحه‌ی اینستاگرام این برند، گروه زرین رویا مالک و صاحب برند «ایزی لایف» ضمن انتشار بیانیه‌ای رسمی، ضمن تاکید بر موازین و رویه‌های تجاری و حقوق مالکیت فکر و حق شهرت اشخاص، از رویدادهای پیش آمده عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل بیانیه گروه زرین رویا به این شرح است:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

گروه زرین رویا، مالک و صاحب برند و علامت‌تجاری «ایزی‌لایف»، پیرو اتفاقات اخیر در خصوص موضوع «‌استفاده از نام مفاخر ایران‌زمین» در صفحۀ متعلق به این گروه در پلت‌فرم اینستاگرام (قسمت هایلایت)، با اطلاع و آگاهی کامل از موازین و رویه‌های تجاری مشروع، حقوق مالکیت فکری و نیز حق بر شهرت اشخاص شهیر و نامدار، بدینوسیله با ابراز نهایت تأسف و اندوه خود از وقایع پیش‎‌آمده و نیز با قبول مسوولیت نسبت به کلیۀ عواقب و آثار سوء برخاسته از پویش انگیزشی این گروه، آمادگی خود جهت جبران کلیۀ خسارات مادی و معنوی وارده در اثر معرفی این اسامی مبارک در کنار برند خود در پویش مورد اشاره را اعلام می‎دارد.

بی‌شک این گروه خود را مکلف می‌داند تا با هدف توقف اقدامات آن‌دسته از اشخاص و پلت‌فرم‌های مجازی که پویش انگیزشی این گروه را دستمایۀ تعرض به ساحت نام و شخصیت مفاخر بزرگ ایران‌زمین قرار دادند و نیز ترمیم آثار سوء آن، بلافاصله تمامی قوای خود را بسیج نماید.

این گروه ضمن تأکید بر مسوولیت و مراتب تأسف و ناراحتی خود، هرگونه شائبۀ قصد و یا انگیزۀ استفادۀ تبلیغاتی و تجاری از نام مفاخر ایران‌زمین و نیز هرگونه شایعه مبنی بر استفاده و یا قصد استفاده از نام و تصویر مبارک مفاخر ایران‌زمین در هر مرحله از تولید، بسته‌بندی، عرضه و یا توزیع محصولات متعلق به این گروه را قاطعانه تکذیب کرده و حقوق خود نسبت به این‌قبیل اتهامات را محفوظ می‌دارد.

این گروه، به‌عنوان کم‌ترین عضو ایران‌زمین، همواره پاسداشت و حفاظت از نام، عنوان، حریم، حرمت و میراث بزرگان و مشاهیر این سرزمین در هر عرصه‌ای را هم‌چون سایر آحاد جامعه، یک تکلیف و چه بسا یک رسالت برای خود می‌داند و برای نیل به چنین مقصود ارزشمندی، کوتاهی و یا خطای عملکردی خود را صمیمانه می‌پذیرد.

این گروه بدواً از یکایک بزرگانی که نام مبارکشان در این پویش درج شده بود و نیز از جامعۀ دانشگاهیان، جامعۀ فرهنگ و هنر، فعالان محیط زیست و علاقه‌مندان و دوستداران ایشان و هم‌چنین مخاطبان گروه زرین‌رویا و در آخر، عموم جامعه عذرخواهی کرده و در ادامه، بیش از پیش بر تعهد واثق خود در پیش‌گیری از بروز وقایع مشابه اهتمام خواهد ورزید.

در پایان این گروه واجب می‌داند تا مراتب امتنان و قدردانی خود از رویکرد مشفقانه و پدرانۀ مدیر محترم فضای مجازی متعلق به حضرت استاد جناب آقای دکتر شفیعی کدکنی نسبت به خود را ابراز نماید.

کلیۀ اسامی درج شده در پویش انگیزشی این گروه به‌ترتیب حروف الفبا به این شرح بودند:

سرکار خانم آهو خردمند (هنرپیشه، مترجم) جناب آقای سیاوش دین‌وردی (مسن‌ترین داوطلب کنکور سراسری) جناب آقای دکتر محمدرضا شفیعی‌کدکنی (ادیب، نویسنده، شاعر، استاد دانشگاه) سرکار خانم شمسی فضل‌الهی (نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده) سرکار خانم مه‌لقا ملاح (معروف به مادر محیط زیست ایران) جناب آقای علی نصیریان (هنرپیشه) و سرکارخانم شیرین یزدان‌بخش (هنرپیشه)

هرگونه استفاده از اسامی ذکر شده به‌همراه نام گروه زرین‌رویا و یا هریک از برندها و علایم‌تجاری متعلق به این گروه، بدون انتشار متن کامل این بیانیه ممنوع بوده و گروه زرین‌رویا کلیۀ حقوق خود در این خصوص را محفوظ می‌دارد.

لینک بیانیه شرکت ایزی لایف:

https://easylife.ir/%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%db%8c%d9%87/

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گروه زرین رویا شفیعی کدکنی ایران زمین ایزی لایف جناب آقای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسم رمز ترور؛ «قم» را به خاک و خون می کشیم

گروه اندیشه: آیت الله دکتر سید مصطفی محقق داماد در کانال خود فایل صوتی و تصویری ای را در در باره شهید مطهری منتشر کرد. این خاطره در همایش بین المللی بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسایل امروز در بهمن 1399 مطرح شده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این خاطره مربوط به آخرین روزهای حیات استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری است. محقق داماد می گوید که «چهارم اردیبهشت سال 1358 پس از درس اصول مرحوم استادم مرحوم آیت الله العظمای لاریجانی، به طرف منزل آمدم که دیدم مرحوم استاد مطهری در منزل ما تشریف دارند. آمده بودند که بعد از استراحت و نماز نزد امام بروند.»

او در ادامه افزود: «من که وارد شدم، دیدم روزنامه ای دست ایشان است (اطلاعات یا کیهان). دراز کشیده بودند و روزنامه می خواندند. من که وارد شدم سلام کردم و ایشان نشستند. خوشامدگویی کردم. گفتند اگر کاری دارید عجله نکن، من این جا هستم و استراحت می کنم.»

محقق داماد در ادامه گفت: « زمانی که نشستم ایشان (آیت الله مطهری) صدا زدند که فلانی روزنامه را امروز دیده ای؟ گفتم نه. گفت دیروز سپهبد قرنی را ترور کردند. گروه فرقان این قضیه را به گردن گرفته است و در بیانیه خود گفته است که ما قم را به خاک و خون می کشیم. یعنی گروهی که تصمیم داشتند ترور کنند، حرف اول نام کسانی که می خواستند ترور کنند، جمع شده بود در این کلمه که «قم» را به خاک و خون می کشیم. (ق . م)»

محقق داماد افزود: «ایشان فرمودند که خودشان (فرقان) هم گفته اند که چند روحانی در لیست ما است و تنها ارتشی ها نیستند. ایشان فرمودند که به نظرم آن «م» من باشم. کلمه «م»، که پشت سر «ق» قرنی بوده، و بعدش «م» هست، حتما مطهری و من هستم. این طور فکر می کنم.»

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به توصیه اش به شهید مطهری در باره محافظت از خود گفت: «به ایشان گفتم اولا خدا نکنه، حالا اگر این طور است، چه مانعی دارد که شما یک مقدار احتیاط کنید. کمتر بیرون بروید، در ملاء عام ظاهر نشوید یا با محافظ بیرون بروید. آن روز هنوز بحث محافظ و ...نبود.»

محقق داماد صحبت مهم شهید مطهری را این گونه بیان کرد: «جمله ای که شاهد عرض من است این جمله است که (شهید مطهری ) گفتند خدا شاهد است این از اعتقاد من است و به این مسئله باور دارم که اگر «م» همان من باشم، و من را ترور کنند، من یقینا معتقدم که شهید هستم. زیرا به نظر من حرف صاحب جواهر کاملا درست است که اگر کسی برای حفظ هسته مرکزی اسلام، در دفاع از هسته مرکزی اسلام کشته بشود، مصداق واقعی شهید است. این گروه مرا هدف قرار داده اند چون می دانم که این ها می خواهند چهره اسلام را دگرگون کنند، من هم مقابلشان ایستاده ام، هیچ کوتاهی نکرده ام، و نخواهم کرد. ولذا من معتقدم که اگر این کار را بکنند یقینا شهید می شوم.»


216216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902158

دیگر خبرها

  • اسم رمز ترور؛ «قم» را به خاک و خون می کشیم
  • هوای اصفهان و زرین شهر ناسالم برای گروه های حساس
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان
  • مدارا با طالبان بدون خط قرمز! / معلمان و دغدغه معیشت/رویا فروشی برای کسب ثروت 
  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • تامین گوشت گرم در استان یزد