Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ دسته اول شروع نشده حاشیه به همراه داشت.

قطار مسابقات لیگ دسته اول فوتبال از امروز (شنبه) با برگزاری سه دیدار به حرکت درآمد. قرار بود دیدار دیگری بین پارس جنوبی جم و مس شهر بابک برگزار شود که بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی پارس، باعث لغو این مسابقه شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم؛ فریبرز محمودزاده در مورد این اتفاق گفت:

ما مطابق قانون کار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه عوامل برگزاری مسابقه از جمله نیروی انتظامی، نیروهای امنیتی، آمبولانس، داوران، ناظران و مدیران هیئت فوتبال شهرستان سیرجان در ورزشگاه امام علی (ع) حضور داشتند. با این حال پنجره نقل‌وانتقالاتی تیم پارس جنوبی جم بسته بود و قرارداد بازیکنان این تیم ثبت نشده بود تا کارت بازی برای آنها صادر نشود.

وی درباره نتیجه این مسابقه تصریح کرد:

این موضوع صورتجلسه شد تا بازی لغو شود و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال، نتیجه دیدار را تعیین می‌کنند. فدراسیون تمام همکاری لازم را با پارس جنوبی داشت و تا آخرین لحظه صبر کردیم، اما پنجره نقل‌وانتقالاتی پارس باز نشد و موفق به ثبت قراردادها نشدیم.

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول درباره احتمال تکرار این اتفاق در دیدار فردای بادران (شمس آذر قزوین) - مس کرمان خاطرنشان کرد:

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نشان دادند می‌خواهند بر مدار قانون حرکت کنند. اگر هر تیمی شرایط برگزاری بازی را داشت، به میدان می‌رود و بازی رأس ساعت آغاز می‌شود. اگر هم تیمی نتوانست این شرایط را احراز و بازیکنانش را ثبت کند، این موضوع صورتجلسه می‌شود.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اسناد باور نکردنی | فدراسیون فوتبال قرارداد VAR را با شرکت یک دلاری بست! کارشناس عربستانی: پیش بینی نتیجه بازی امشب؟ با 5 گل پرسپولیس را می بریم! محمدرضا گرایی: فن های محمدعلی باعث شده فعلا کشتی را از المپیک حذف نکنند! بارسلونا تمایلی برای بازگرداندن دنی آلوز ندارد اتومبیل لوچانو اسپالتی در شهر ناپل به سرقت رفته است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن

بازی تیم های تراکتور ذوب آهن از سری بازی های یک هشتم در وقت های قانونی و اضافه یک بر یک مساوی شد و در نهایت تراکتور در ضربات پنالتی توانست با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز میدان شود به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075428 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان