Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها ــ وزیر ورزش و جوانان گفت: مدال آوران و قهرمانان دیگر دغدغه اشتغال نخواهند داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از مدال‌آوران مازنی رقابتهای کشتی جهانی نروژ، لحظاتی قبل در بابلسر، با بیان اینکه با دستور رئیس جمهور مشکل اشتغال مدال‌آوران حل شد، اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت معیشت و اشتغال قهرمانان و مدال آوران وظیفه وزارت است و این قشر دیگر دغدغه نخواهند داشت‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی مازندران را سرزمین ارزشمند ورزش کشور  دانست که همواره در آوردگاهای جهانی دست کشور را گرفته، افزود: افتخار آفرینی مازندران در ورزش همواره موجب سرافرازی ایران اسلامی در عرصه بین الملل است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه با مدال آوری کم سابقه مازنی ها می‌طلبید به این استان بیاییم، گفت: از 20 ملی پوش کشتی اعزام شده به رقابتهای جهانی نروژ در کشتی آزاد و فرنگی، 11 ملی پوش مازنی بودند که 8 مدال رنگارنگ آوردند.

برگزاری مراسم روز ملی پارالمپیک با حضور وزیر ورزشرئیس جمهور در جمع ورزشکاران استان فارس: برنامه ‌جامعی برای تأمین مسکن مردم داریم / ‌دستور به وزیر ورزش برای پرداخت سریع پاداش‌های قهرمانی/مسکن قهرمانان ‌‌ورزشی تامین می‌شوددیدار وزیر ورزش و جوانان با علما و مراجع در قم/ تاکید آیت‌الله نوری‌‌همدانی بر تو‌جه ویژه به مشکلات جوانان

سجادی برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی را یک دست آورد غرور‌آفرین توصیف و تصریح کرد: از طرف ایران اسلامی سرافراز، از همه کشتی گیران مازنی قدردانیم که به یکباره کشور را سر ذوق آوردند و نماد پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در ورزش شدند.

وی سطح رقابتهای جهانی را هم تراز رقابتهای المپیک دانست و یادآورشد: در این آوردگاه دست ایران پر بود و اسطوره سازی در عرصه ورزش به ویژه کشتی را ایران رقم زد.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس وزیر ورزش و جوانان مدال آوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مهدی شعبانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در خراسان شمالی اظهار کرد: سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در عرض یک ماه گذشته، فردا در محل گود شیرکوه این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ شرکت کننده در این مسابقه گفت: کشتی گیران استان‌های خراسان رضوی و شمالی در اوزان ۴۶، ۷۴، ۸۶، ۹۶ و +۹۶ در این مسابقه به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان افزود: سعی داریم این ورزش اصیل و چندین هزارساله کشورمان با برگزاری مداوم این مسابقات به جایگاه اصلی خود برسد.

شعبانی در انتها خاطرنشان کرد: هدف ما در برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهرهای زیارت و خانلق استفاده کردن از تمام ظرفیت موجود شهرستان است.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229261 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است