Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اینتر می گوید حتی نمی داند مالکان جدید نیوکاسل چه کسانی هستند.

پیرو آسیلیو با اشاره به این که با مالکان جدید نیوکاسل آشنایی ندارد، از این که بازیکنان آرژانتینی اینتر تنها چند ساعت مانده به دیدار با لاتزیو به اردوی این تیم اضافه شده اند، ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از DAZN، لائوتارو مارتینز و خواکین کوریا، مهاجمان آرژانتینی تیم اینتر تنها چند ساعت مانده به تقابل نراتزوری با لاتزیو به اردوی این تیم اضافه شدند و به همین خاطر در ترکیب اصلی تیم جای نگرفته اند و نیمکت نشین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال پیرو آسیلیو با ابراز ناراحتی از این اتفاق گفت:

ما اینتر هستیم. ما تیمی قدرتمند هستیم و ترکیبی رقابتی داریم اما با این وجود برایمان آسان نبود با بازیکنان کم در دسترسمان و افرادی که تازه دیشب به اردو اضافه شدند، ترکیب مناسبی برای بازی امروز انتخاب کنیم. متاسفانه انتخاب دیگری نداشتیم. نمی توانستیم بازی را عقب بیاندازیم و مجبوریم بازی را شروع کنیم و سپس بازیکنانی که توانایی ایجاد تغییر دارند را از روی نیمکت به تیم اضافه کنیم. با توجه به در پیش بودن لیگ قهرمانان و سوپر کاپ امکان تغییر زمان بازی وجود نداشت. مشکل اصلی کسی است که تصمیم گرفت بازی های ملی را در میانه ماه اکتبر بگذارد.

مدیر اینتر در مورد بازگشت اینزاگی به استادیو المپیکو نیز گفت:

طبیعی است که اینزاگی بعد از 22 سال حضور در لاتزیو هنگام بازگشت به این ورزشگاه احساساتی باشد اما او یک حرفه ای واقعی است. 

آسیلیو در نهایت در مورد احتمال تلاش مالکان جدید نیوکاسل برای خرید اینتر نیز گفت:

من مدیر ورزشی هستم و به همین خاطر نمی توانم به این سوال پاسخ دهم. اصلا نمی دهم مالکان شرکت PIF چه کسانی هستند.

 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اسناد باور نکردنی | فدراسیون فوتبال قرارداد VAR را با شرکت یک دلاری بست! کارشناس عربستانی: پیش بینی نتیجه بازی امشب؟ با 5 گل پرسپولیس را می بریم! محمدرضا گرایی: فن های محمدعلی باعث شده فعلا کشتی را از المپیک حذف نکنند! بارسلونا تمایلی برای بازگرداندن دنی آلوز ندارد اتومبیل لوچانو اسپالتی در شهر ناپل به سرقت رفته است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مالکان جدید نیوکاسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - سوپرگل استثنایی پاپیس سیسه با پیراهن نیوکاسل به چلسی (2012/5/2) / فیلم

12 سال از سوپرگل پاپیس سیسه به چلسی گذشت.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها

  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • یک احتمال جذاب: آنخل دی ماریا به لیونل مسی ملحق می‌شود!
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • محرومیت دو ماهه تعلیقی ساندرو تونالی در پی اتهامات جدید شرط بندی
  • پلی به گذشته - سوپرگل استثنایی پاپیس سیسه با پیراهن نیوکاسل به چلسی (2012/5/2) / فیلم
  • جواد نکونام: خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • نکونام: مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد