Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، در این آیین که استاندار مازندران و نماینده ولی فقیه در این استان ، تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان عرصه ورزش حضور داشتند ، از کشتی گیران مدال آور و مربیان آنان با اهدای جوایزی قدردانی شد.

حسن یزدانی، کامران قاسمپور، امیرحسین زارع، امیرمحمدیزدانی، محمد نخودی، علی اکبر یوسفی و محمد هادی ساروی مدال آوران مازندرانی حاضر در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جهان بودند که جوایزشان را از دست وزیر ورزش و جوانان دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مراسم از خانواده سردار شهید حسن فقیهی جویباری که به عنوان یکی از شهدای ورزشکار شاخص کشور مطرح است، چهار مربی مازندرانی حاضر در رقابت های کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ نروژ به نام‌های حامد میرعمادیان، اباذر اسلامی، بهنام احسانپور و امید عالی تبار و هشت مربی سازنده کشتی گیران مدال آور مازندران قدردانی شد.

میزبانی و تامین جوایز برای اهدا به این ورزشکاران را بخش خصوصی و خیران حوزه ورزش متقبل شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در آیین تجلیل از این مدال آوران گفت: تلاش شد با همراهی خیّران ورزشی و فعالان اقتصادی، هدایای خوبی به مدال آوران کشتی قهرمانی جهان در رشته آزاد و فرنگی و همچنین مربیان حاضر در این رقابت ها و مربیان سازنده این کشتی گیران اهدا شود.

حسن رنگرز حضور وزیر ورزش در مازندران را مغتنم توصیف و اضافه کرد: طرح‌های نیمه تمام ورزشی قابل توجهی در استان مازندران وجود دارد که در سفر وزیر و ورزش و جوانان برای تکمیل این طرح‌ها رایزنی‌های لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد : ورزشگاه کشتی نیمه تمام پنج هزار نفری جویبار، استادیوم در حال ساخت فوتبال شهید چمران آمل، استادیوم در دست ساخت شهر بابل، استادیوم متقی ساری، ساخت سکو، برج نوری و وی آی پی ورزشگاه شهید علیزاده به عنوان بخشی از طرح های ورزشی نیمه تمام استان و اختصاص بودجه لازم برای تکمیل این طرح ها ضروری است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین خواستار حمایت‌های بیشتر وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های ورزشی از هیات های ورزشی استان مازندران شد.

کشتی گیران مازندرانی در مسابقات جهانی اسلو ۶ مدال از هفت مدال کاروان ایران را کسب کردند. سه تن از کشتی گیران مازندرانی شامل حسن یزدانی، کامران قاسمپور و امیرحسین زارع در این مسابقات مدال طلا گرفتند ، دو نفر هم شامل  محمد نخودی لاریمی و امیرمحمد یزدانی به مدال نقره رسیدند و مجتبی گلیج هم صاحب مدال برنز شد.

در مجموع از ۱۰ کشتی‌گیر تیم ملی اعزامی کشتی آزاد به اسلو ، هشت آزادکار اهل مازندران بودند. علاوه بر این هشت کشتی‌گیر، سه مربی یعنی مصطفی میرعمادیان و اباذر اسلامی و بهنام احسانپور نیز به عنوان اعضای کادر فنی همراه با کاروان تیم ملی به نروژ رفتند.

در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ اسلو نروژ هم مازندران سه نماینده به نام‌های سجاد عباس پور، محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی و یک مربی به نام امید عالی تبار داشت. کشتی گیران فرنگی کار مازندرانی هم در این رقابت خوش درخشیدند و ۲ مدال طلا توسط محمدهادی ساروی و علی اکبر ساروی سهم مازندران از مدال های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ بود.

برچسب‌ها مازندران سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان مازندران سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی ورزش و جوانان کشتی گیران مدال آوران طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد

در این مراسم، باستانی کاران و ورزشکاران زورخانه‌ای در حسینیه دفتر امام جمعه اسدآباد به اجرای برنامه پرداختند.

در ایران ۱۷ شوال، روز شکست عمر بن عبدود از امام علی (ع) در جنگ خندق، روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نام دارد.

ورزشی که پیشینه‌ای کهن در فرهنگ ایرانی دارد و نمایانگر پیوند جوانمردی و قدرت روحی و جسمی است.

جعفر نوری، رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی اسدآباد با اشاره به فعالیت ۱۰۰ ورزشکار در این رشته ورزشی گفت: ورزش باستانی در شهرستان اسدآباد از پرطرفدارترین ورزشهاست که مورد استقبال نسل جدید هم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم