Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

 صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور در هشتمین سفر استانی خود اواخر این هفته به استان اردبیل سفر می‌کند.

به گزارش صداوسیما، وی افزود: در خصوص سفر‌های استانی رئیس‌جمهور و دولت به استان‌ها ما چند مرحله برنامه‌ریزی و بررسی طرح‌های اولویت‌دار داریم که امروز شنبه جلسه مربوط به استان اردبیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اجرایی رئیس‌جمهو با بیان اینکه پیش از برگزاری این جلسات کارشناسان معاونت اجرایی و دستگاه‌های مختلف با سفر به استان مورد نظر، نیاز‌ها و طرح‌های اولویت‌دار استان را شناسایی می‌کنند، گفت: پس از نظارت‌های میدانی جلساتی در ستاد حوزه معاونت اجرایی با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود و طرح‌های پیشنهادی بررسی و از میان آن‌ها طرح‌های اولویت دار انتخاب می‌شوند.

مرتضوی افزود: در جلسات روز شنبه طرح‌های اولویت‌دار به تفکیک با حضور کارشناسان دستگاه‌های مختلف همچنین کارشناسان سازمان برنامه و بودجه، نهاد ریاست‌جمهوری و معاونت اجرایی بررسی شده و در نهایت به عنوان پروژه‌های نهایی تنظیم و تقدیم حوزه معاونت اول ریاست‌جمهوری می‌شود.

وی افزود: در جلسه مربوط به استان اردبیل تاکنون با ۱۸ دستگاه اجرایی جلسه داشتیم که پروژه‌ها و طرح‌های محوری انتخاب شده و روش‌های تأمین اعتبار آن‌ها نیز بررسی شده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهو با بیان اینکه تأمین اعتبار طرح‌های اولویت‌دار در قالب تسهیلات خرد و کلان تعیین می‌شود، گفت: در خصوص طرح‌های استان اردبیل با ۸ بانک عامل هماهنگی‌هایی صورت گرفته که در جلسه روز سه‌شنبه با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزرای مربوطه، نهایی و جمع‌بندی خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: معاون اجرایی رئیس جمهور سفر استانی ابراهیم رئیسی استان اردبیل صراط طرح های اولویت دار استان اردبیل رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین، «نچیروان ادریس مصطفی بارزانی» رییس اقلیم کردستان عراق، دقایقی پیش با حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان دیدار کرد.

گفتنی است؛ بارزانی در رأس هیأتی عالی رتبه روز گذشته وارد تهران شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • حاکمیت ناپایداری‌های جوی تا اواخر هفته در اردبیل
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند