Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هشتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جزیره با ثبت پنجمین پیروزی در کارنامه شاگردان پپ گواردیولا در شب شکست همسایه قرمزپوش دنبال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت شانه به شانه منچسترسیتی با لیورپول برای تصاحب صدر جدول با ثبت یک پیروزی خانگی در کارنامه تیم آبی‌پوش شهر منچستر در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان پپ گواردیولا که از ساعت 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف برنلی رفتند، با نتیجه 2 بر صفر بر میهمان خود غلبه کردند. برناردو سیلوا در دقیقه 12 و کوین دی‌بروینه در دقیقه 70 گل‌های سیتی را به ثمر رساندند. با این پیروزی من‌سیتی 17 امتیازی شد و به فاصله یک امتیازی لیورپولی برگشت که ساعاتی قبل واتفورد را 5 بر صفر شکست داده بود.

در بازی همزمان تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و لسترسیتی در ورزشگاه کینگ‌پاور شهر لستر برابر یکدیگر به میدان رفتند که این بازی پرگل با نتیجه 4 بر 2 به سود لسترسیتی خاتمه یافت تا روند ناکامی‌های شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس ادامه پیدا کند.

یونایتد با گلزنی میسون گرینوود در دقیقه 19 پیش افتاد، اما یوری تیلمانس در دقیقه 31 لسترسیتی را به بازی برگراند. دو تیم تا دقیقه 78 با نتیجه برابر به نبردشان ادامه دادند تا اینکه سویونجو گل دوم را برای لسترسیتی به ثمر رساند. تنها 4 دقیقه طول کشید تا مارکوس رشفورد مهاجم منچسترسیتی دوباره بازی را به تساوی بکشاند هرچند گل او خیلی زود سوخت چون فقط یک دقیقه بعد جیمی واردی سومین گل را برای روباه‌ها زد. پیروزی تیم میزبان هم با گلی که داکا در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم زد، قطعی شد و سنگین‌ترین باخت این فصل منچستریونایتد رقم خورد.

این سومین بازی بدون برد متوالی شاگردان اولگنار سولسشایر در لیگ برتر پس از باخت خانگی یک بر صفر برابر استون‌ویلا و تساوی خانگی یک - یک مقابل اورتون بود. این نتیجه با توجه به تساوی بدون گل برایتون و نوریچ در بازی همزمان، سبب سقوط یک پله‌ای منچستریونایتد به رده پنجم شد.

در سایر بازی‌های همزمان مصاف خانگی استون‌ویلا با ولورهمپتون با پیروزی 3 بر2 ولورهمپتون تمام شد و ساوتهمپتون هم با یک گل میهمان خود تیم لیدزیونایتد را از پیش رو برداشت.

در آخرین بازی امشب لیگ برتر جزیره از ساعت 20 به وقت تهران یاران سامان قدوس در تیم برنتفورد میزبان چلسی خواهند بود.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند

آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین بازی معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، برایتون و منچسترسیتی در ورزشگاه آمکس به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۴ بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

کوین دی‌بروینه در دقیقه ۱۷ گل نخست بازی را به ثمر رساند. پس از او با دبل فیل فودن در دقایق ۲۶ و ۳۴، سیتی تقریباً کار حریف را یکسره کرد و گلزنی خولیان آلوارس در دقیقه ۶۲ هم حکم تیر خلاص بر پیکر نیمه جان تیم تحت هدایت روبرتو دزربی را داشت.

با این نتیجه که بیست‌و‌سومین پیروزی فصل سیتی بود، مردان گواردیولا ۷۶ امتیازی شدند و ضمن گرفتن جای لیورپول ۷۴ امتیازی در رده دوم به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین رسیدند آن هم با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال و لیورپول. بازی معوقه سیتی از هفته سی‌و‌چهارم و در خانه تاتنهام است که به دلیل حضور تیم منچستری در جام حذفی به ۲۶ اردیبهشت موکول شده است. این یعنی که سیتی به صورت بالقوه می‌تواند صدرنشین شود و سرنوشتش برای تکرار قهرمانی فصل گذشته در دستان خودش باقی می‌ماند.

این دوازدهمین باخت برایتون در ۱۴ مصاف اخیرش با سیتی در تمامی رقابت‌ها بود که تیم روبرتو دزربی را با ۴۴ امتیاز در رده یازدهم جدول نگه داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند