Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@18:12:24 GMT

اعلام حالت آماده‌باش کامل در بغداد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۵۰۹۶

اعلام حالت آماده‌باش کامل در بغداد

امروز پایتخت عراق پس از پایان انتخابات پارلمانی و شمارش دستی آراء در حالت آماده باش کامل قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، بغداد الیوم نوشت: به دنبال اعلام پایان انتخابات پارلمانی عراق و شمارش دستی آرا، بغداد از بعد از ظهر روز شنبه در وضعیت آماده‌باش کامل قرار گرفته است.

رئیس ستاد مشترک ارتش عراق اعلام کرد که به منظور پیشگیری و جلوگیری از هرگونه وضعیت اضطراری پس از اعلام نتایج انتخابات پارلمانی، نیروهای امنیتی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعاتی قبل «تحسین الخفاجی» سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق هم گفته بود که یک طرح امنیتی در صورت حمله احتمالی به دفاتر کمیسیون‌های انتخابات در استان‌های مختلف کشور در نظر گرفته شده است و نیروهای امنیتی به عملیات نقل و انتقال و تأمین امنیت صندوق‌های رأی ادامه می‌دهند.

عبدالحسین هنداوی مشاور انتخاباتی نخست‌وزیر عراق امروز در سخنانی اعلام کرد که شمارش دستی آرای صندوق‌های رأی تعیین شده به اتمام رسیده است و نتایج شمارش دستی آرا با شمارش الکترونیکی یکسان است.

وی گفت که نتایج شمارش دستی آرا با شمارش الکترونیکی مطابقت دارد و این اتفاق در سایه ناظران تشکیلات مختلف و ناظران بین‌المللی رخ داده است.

این در حالی است بسیاری از شخصیت‌ها و ائتلاف‌های عراقی بر وقوع تقلب در انتخابات پارلمانی عراق که روز یکشنبه هفته گذشته در این کشور برگزار شد، تأکید کردند که نتایج اولیه انتخابات را قبول ندارند.

منبع: ایسنا

کد خبر 529227

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عراق بغداد انتخابات عراق انتخابات پارلمانی انتخابات پارلمانی عراق انتخابات عراق ۲۰۲۱ اعلام نتایج انتخابات عراق کمیساریای عالی انتخابات عراق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق انتخابات پارلمانی آماده باش کامل شمارش دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد