Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از ر وابط عمومی فدراسوین تکواندو، مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو به منظور انتخاب رییس و اعضای هیات رییسه دی ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

مهلت ثبت نام نامزدهای پس از ۱۰ روز کاری، بعداز ظهر امروز به پایان رسید و نفرات ثبت نامی مشخص شدند.

افراد زیر ثبت نام اولیه خود را انجام داده و پس از بررسی اولیه مدارک توسط دبیر مجمع، به منظور بررسی تکمیلی، پرونده این اشخاص فردا به وزارت ورزش و جوانان ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی نفراتی که نام نویسی کردند به شرح زیر است:

کاندیدای پست ریاست فدراسیون:
شهرام اربایی، علی باوقار، علی محمد بسحاق، عباس پورسلان، سید محمد پولادگر، محسن تهرانی، محمد جمشیدی، حسین حسین زاده، سیروس رضایی، هادی ساعی، محسن سترگی، جمشید سهرابی، آرش فرهادیان، وحید فرهنگ و پیوند گلزار

کاندیدای نماینده هیات‌ها در هیات رییسه:
عباس پور سلان، محمد جمشیدی، حسین حسین زاده، سید نعمت خلیفه، محسن سترگی، حامد گنجعلی خانی، فیض الله نفجم و جافر وفایی

کاندیدای نماینده باشگاه‌ها در هیات رییسه:
کیومرث چگینی (باشگاه لوازم خانگی کن)، علی عباسی (شهرداری ورامین) و محمد کهندل (مس کرمان)

کد خبر 5329135

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو فدراسیون تکواندو ایران پاراتکواندو مجمع انتخابات تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم ملی فوتبال کره جنوبی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر الهلال عربستان تکواندو تیم فوتبال الهلال عربستان مهدی طارمی کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان علیرضا جهانبخش باشگاه پرسپولیس هیات رییسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد

 مدیرکل ورزش وجوانان استان درحاشیه برگزاری این مجمع انتخاباتی گفت: پس از انجام رای گیری در این مجمع انتخاباتی محمد مومنی منش باکسب بیشترین آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد‌.

دهقان افزود: طرح آمایش سرزمین باهدف توسعه ورزش و کسب ظرفیت های استان درحال انجام است که می تواند برای توسعه این ورزش دراستان تاثیرگذارباشد.

دبیر فدراسیون کشتی کشور هم گفت: اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد هدف مشترک فدراسیون و اداره ورزش و جوانان این استان است که در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق رسید
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق اعطا شد
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت