Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه تروریستی داعش ادعا کرده است: "شیعیان خطرناک هستند." داعش هشدار داده است که آن‌ها را از بغداد تا افغانستان هدف قرار خواهد داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از آماج، جنگجویان گروه تروریستی داعش در تازه‌ترین نشریه‌ هفتگی «النبا» که‌ توسط کانال تلگرام این گروه منتشر می‌شود، تاکید کرده‌اند که اعضای این گروه به مکان‌های نیایش و مرکزهای شیعیان یورش خواهند کرد ‌و این یورش‌ها نیز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشریه که به‌طور مشخص به شیعیان هزاره‌های افغانستان نیز اشاره شده است، آمده: «شیعیان هزاره افغانستانی متحد ایران هستند و در کنار نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا با داعش جنگیده‌اند».

به باور اعضای گروه داعش، آن‌ها نه‌تنها در برابر شیعیان، بلکه در میان گروه‌های سنی هم آن‌ها تنها گروهی هستند که به نسخه‌ واقعی اسلام اعتقاد دارند و باقی مرتد هستند. این نشریه طالبان را نیز به گرفتن تسلیحات نظامی و مالی از آمریکا متهم کرده است.

نشریه این گروه، شیعیان را خطرناک توصیف کرده و هشدار داده است که آن‌ها را از بغداد تا افغانستان هدف قرار خواهد داد.

در تازه‌ترین حمله این گروه به مسجد شیعیان بیش‌تر از ۶۰ تن جان باختند و دست‌کم ۹۰ تن زخمی شدند.

این درحالی است که شورای علمای شیعه افغانستان می‌گوید: اگر چه ما یقین داریم که مراکز استخباراتی جهانی و منطقه‌ای حملات انتحاری به مساجد شیعیان را جهت ایجاد تنش‌های فرقه‌ای و بی‌اساس برای نشان دادن امنیت نسبی در کشور سامان می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک شورای علمای شیعه افغانستان در بیانیه‌ای می‌افزاید: اما این موضوع از مسؤولیت امارت اسلامی بعنوان دولت حاکم، برای تأمین امنیت هموطنان چیزی را کم نمی‌کند.

شورای علمای شیعه افغانستان با انتشار بیانیه ای در واکنش به حمله انتحاری به نمازگزاران جمعه در مسجد فاطمیه قندهار گفته است: از مقامات امنیتی امارت اسلامی افغانستان می‌خواهیم که برای تامین امنیت در کشور، مخصوصا مراکز مذهبی وفرهنگی شیعیان تدابیر جدی وعملی را روی دست بگیرند تا بیش ازین هر روز شاهد نا امنی وکشتار مردم بی گناه در کشور نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داعش شیعیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش ناامیدکننده نشریه آلمانی درباره سردار آزمون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شب گذشته در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، سردار آزمون و آ اس رم به مصاف بایر لورکوزن رفتند، باشگاهی که مهاجم ایرانی آن قرضی برای رم بازی می‌کند.

بنابر روایت ورزش سه، رم بند خرید ۱۲.۵ میلیون یورویی سردار را دارد ولی بایر طبق ادعای کیکر بعید است به این مبلغ دست پیدا کند.

روز یکشنبه در تساوی ۲-۲ در ناپل، سردار آزمون برای اولین بار از هفته بیست و ششم سری آ در فوریه به ترکیب اصلی رمی‌ها بازگشت. این بازیکن ایرانی پس از آسیب دیدگی از ناحیه ران در پیروزی ۵-۰ مقابل ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی در ۲۱ مارس، برای دو دیدار نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل باشگاه اصلی خود از لورکوزن، به موقع به شرایط آرمانی برگشت.


آزمون تا پایان فصل و با بهترین فرم در دسترس است تا بتواند خود را به رم برای خرید قطعی‌اش متقاعد کند. رمی‌ها نیز اساسا دوست دارند ستاره ایرانی را حفظ کنند اما نه به شرایط فعلی.

در واقع دانیله ده روسی، مربی رم، به سردار علاقه دارد و او را بازیکنی ارزشمند می‌داند. اخیرا آاس اسپانیا ادعا کرده بود که سردار گزینه خرید ۱۲.۵ میلیون یورویی دارد که تا پایان ژوئن قابل فعال شدن است اما بعید به نظر می‌رسد که رم این کار را انجام دهند.

به عنوان پیش نیاز انتقال آزمون، رم باید ابتدا به لیگ قهرمانان اروپا برسد. اما تیم پایتخت هنوز از کسب رتبه پنجم لیگ مطمئن نیست. اما حتی اگر آنها به لیگ قهرمانان برسند نیز رم این بند را مستقیماً فعال نمی‌کند. به هر حال، آزمون که بعد از دوران سختش در لورکوزن راهی رم شد اما به شکل قرضی، در این فصل با سه گل در ۲۰ بازی سری آ آنقدر خوب بازی نکرده است که رم را برای پرداخت ۱۲.۵ میلیون یورو متقاعد کند.

مدیران رم سعی خواهند کرد در بدترین شرایط و در صورت درخواست مربی برای حفظ سردار، مبلغ انتقال او را کاهش دهند. با علم به اینکه بایرلورکوزن دیگر برای حفظ این بازیکن ۲۹ ساله که قراردادش تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد، برنامه‌ای ندارد، ممکن است با کاهش رقم انتقال موافقت کنند.

رم خود را در موقعیت خوبی برای مذاکره می‌بیند

انتظار می‌رود اولین بحث‌ها بعد از اتمام دو بازی رفت و برگشت نیمه نهایی انجام شود. از آنجایی که سایر طرف‌های علاقه‌مند مانند سویا، المپیک لیون یا باشگاه‌های کوچک‌تر سری آ، که قبلاً در زمستان حاضر به جذب سردار بودند، توان پرداخت بند خرید او را ندارند، رم احساس فشار نمی‌کند و خود را در موقعیتی خوب برای مذاکره می‌داند.

این شرایط البته ممکن است عوض شود، یه این ترتیب که سردار در دو بازی نیمه نهایی خودش را نشان دهد. او دیشب در شکست ۲-۰ رم نتوانست گلزنی کند ولی هنوز یک بازی برگشت باقی مانده است. آنچه مسلم است اینکه، در حال حاضر نه رم و نه لورکوزن سردار را نمی‌خواهند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902563

دیگر خبرها

  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • دانشجویان معترض آمریکایی پیروان امام صادق هستند!
  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • گزارش ناامیدکننده نشریه آلمانی درباره سردار آزمون
  • دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر شیعیان مالی
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم