Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@07:18:46 GMT

جنجال بزرگ در بازی مهم فوتبال ایتالیا (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۶۰۵۶

گل دوم لاتزیو مقابل اینتر باعث شد دیدار دو تیم به جنجال کشیده شود.

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو امشب در یکی از مهم ترین بازی های این هفته فوتبال ایتالیا میزبان اینتر بود؛ مسابقه ای که در ورزشگاه المپیکو رم برگزار شد و نهایتاً این شاگردان مائوریتزیو ساری بودند که در یک دیدار پر برخورد و جذاب حریف خود را با نتیجه 3-1 شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما مسابقه امروز بین دو تیم لاتزیو و اینتر خالی از جنجال نبود. گل اول هر دو تیم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید اما جنجالی ترین قسمت مسابقه جایی بود که لاتزیو موفق شد در نیمه دوم برای بار دوم گلزنی کند؛ گلی که با اعتراض شدید اینتری ها و برخورد بازیکنان دو تیم همراه شد.

 

ماجرا از این قرار بود که روی یک صحنه فدریکو دی‌مارکو بعد از برخورد با بازیکن لاتزیو روی زمین افتاد. داور مسابقه هیچ خطایی تشخیص نداد و در ادامه شوت لائوتارو مارتینز توسط پپه رینا مهار شد.
در ادامه به نظر می‌رسید که باید بازیکنان لاتزیو توپ را به بیرون می فرستادند اما آنها این کار را انجام ندادند و در ادامه همان توپ به گل برتری این تیم توسط فیلیپه اندرسون تبدیل شد.

 

اما بعد از به ثمر رسیدن این گل بازیکنان اینتر به شدت از انجام ندادن بازی جوانمردانه توسط لاتزیویی ها عصبانی بودند و درگیری نسبتاً شدیدی بین ستاره‌ های دو تیم شکل گرفت؛ موضوعی که باعث شد داور مسابقه به سرگی میلینکوویچ ساویچ، لائوتارو مارتینز و فیلیپه اندرسون کارت زرد نشان دهد تا بازی مهم همه هفته سری‌آ جنجال بزرگی را تجربه کرده باشد.

 

 

 

 

 

 

 

اما این هم پایان کار نبود و در پایان بازی فیلیپه اندرسون دست به یک اقدام عجیب و غیرمنتظره زد. جایی که او بعد از سوت پایان مسابقه روی دوش هم تیمی سابق خود و ستاره کنونی اینتر یعنی خواکین کوریا پرید و یک جنجال دیگر را به وجود آورد؛ موضوعی که باعث شد داور مسابقه او را با کارت قرمز از زمین اخراج کند.

 

 

اینتر میلان لاتزیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان لاتزیو دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال ایران در حالی به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نظارت خود را روی انجام بازی‌ها بیشتر از قبل کردند و قصد دارند با تصمیمات خود از تنش و جنجال جلوگیری کنند تا تیم‌ها با تمرکز روی مسائل فنی کارشان را پیش ببرند.

در همین راستا، امروز جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال ایران برگزار شد و در یک تصمیم مهم، مدیران تاکید داشتند که دیگر هیچ مسابقه‌ای نباید رایگان شود.

مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در این باره گفت: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند.

او همچنین تاکید کرد که همه باشگاه‌های میزبان باید بلیت فروشی را انجام بدهند و هیچ باشگاهی اجازه ندارد تا مسابقات خانگی خود را رایگان اعلام کند.

طی هفته‌های گذشته حداقل پنج باشگاه لیگ برتری بازی‌های خود را رایگان اعلام کرده بودند که این کار در بازی‌های باقی مانده ممنوع شده است.

دیگر خبرها

  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها