Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید نبی الله پورطاهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سیزدهمین دوره آموزشی نخبه پروری شهید چمران با سرفصل‌های معرفتی، اخلاقی، مهارتی و تشکیلاتی با حضور قریب به ۱۰۰ نفر از برادران دانشجو و بسیجی استان یزد در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این دوره تقویت و آموزش نیروی مومن، متعهد، مجرب و شایسته برای انقلاب‌اسلامی و زمینه سازی برای ظهور آخرین حجت الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورطاهری افزود: با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین، خلاء برنامه ریزی در این زمینه بیش از پیش حس می‌شود بنابراین ضروری است برای نیل به این هدف و مبارزه با هجمه تبلیغاتی شدید، دشمنان اسلام بیش از گذشته اهتمام ورزید.

معاون رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی استان یزد ادامه داد: خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته این اردوی تشکیلاتی از ۲۷ مهرماه به مدت یک هفته در شهر مقدس مشهد و با بهره مندی از اساتید برجسته کشوری در جریان خواهد بود.

وی گفت: برای دانشجویان حاضر در این دوره آموزش‌هایی در زمینه مبانی ولایت فقیه، منطق حکمرانی، سبک زندگی فرد انقلابی و کار تشکیلاتی و مباحث مهارتی در نظر گرفته شده که قطعاً در ادامه فعالیت این عزیزان در بدنه تشکلی به نفع جبهه انقلاب خواهد بود.

گفتنی است؛ دوره خواهران اواخر شهریور ماه در شهر مقدس قم برگزار شد.

کد خبر 5329209

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد بسیج دانشجویی یزد دانشگاه یزد ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز واکسن کرونا کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی شیوع کرونا عکس استانها گرگان ایلام نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر

آقای موسوی کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان این دانشگاه در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.

وی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت دو روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید

جذب ۲۵ هزار معلم برای سال تحصیلی آینده +فیلم

موسوی اضافه کرد: در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان