Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۲۴ مهرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

هوشیاری پلیس مانع از فروش نهاده دامی یارانه‌ای در بازار آزاد شد

فرمانده انتظامی فسا از کشف ۱۵ تن ذرت دام در آن شهرستان خبر داد که با هوشیاری ماموران، قبل از توزیع خارج از شبکه توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی فسا اظهار کرد: افسران پلیس آگاهی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل ذرت دام که از استان خوزستان به مقصد شهرستان خفر بارگیری شده بود مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی با ترفند‌های خاص پلیسی مطلع شدند صاحب بار نهاده دامی را با قیمت یارانه‌ای جهت استفاده برای واحد مرغداری در شهرستان خفر خریداری، ولی به نرخ آزاد در شهرستان فسا پیش فروش کرده است.

فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه بنا به نظر کارشناسان ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: کامیون روانه پارکینگ و راننده با پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ قسام تصریح کرد: با دستور مرجع قضائی نهاده دامی مشکوفه جهت بازگشت به شبکه توزیع، تحویل اداره جهاد کشاورزی شهرستان شد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه‌چنار گفت: با تلاش مأموران این فرماندهی انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ لطف‌الله محمدی فرمانده انتظامی کوه‌چنار بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان کوه‌چنار هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۴۸ عدد کیبورد، ۶ دستگاه کیس، ۱۱ دستگاه مانیتور، ۱۱ دستگاه پرینتر، ۲۷ دستگاه لپ تاپ، ۳۵ دستگاه موس، ۲۵ دستگاه آداپتور و ۲۷۸ عدد ادکلن خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، ادامه داد: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

جاسازی ۱۹ کیلو تریاک در کف خودرو لو رفت

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک سواری پژو روا و کشف ۱۹ کیلو تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری پژو روا مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۱۹ کیلو تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در کف خودرو و صندوق عقب جاسازی شده بود کشف کردند.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مقام قضائی شد، تأکید کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

۶۵ تن ذرت قاچاق در مرودشت کشف شد

فرمانده انتظامی مرودشت از توقیف ۴ دستگاه کامیون کشنده حامل ۶۵ تن ذرت خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت بیان کرد: به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی مرودشت هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به ۴ دستگاه کامیون کشنده حامل بار ذرت مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

او با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۶۵ تن ذرت خارجی قاچاق کشف کردند، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش محموله مکشوفه ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت بیان کرد: در این خصوص ۴ راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۱۷ راس گاو قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف ۱۷ راس گاو قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت فرمانده انتظامی ممسنی بیان کرد: ماموران انتظامی ممسنی هنگام گشت زنی در یکی از محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه کامیون حامل گاو مشکوک و آن را برای بررسی بیبشتر متوقف کردند.

او بیان کرد: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از آن کامیون ۱۷ راس گاو قاچاق و بدون هرگونه مدارک بهداشتی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی ممسنی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۷ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کشف ۱۸ تن چوب قاچاق در خرامه

فرمانده انتظامی خرامه از توقیف ۲ دستگاه کامیون و کشف ۱۸ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ زمان‌اله کریمی فرمانده انتظامی خرامه بیان کرد: مأموران انتظامی خرامه هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه کامیون حامل بار چوب مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این کامیون‌ها ۱۸ تن چوب قاچاق کشف و در این خصوص دو نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۱۲ دستگاه ماینر قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۱۲ دستگاه ماینر خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی دهکویه لارستان با اقدامات فنی مطلع شدند فردی در منزل خود اقدام به نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق می‌کند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۱۲ دستگاه ماینر خارجی قاچاق با متعلقات مربوطه را کشف کنند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ماینر‌های قاچاق کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، اضافه کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ امجدی با بیان اینکه مبارزه با استخراج ارز‌های دیجیتال غیرمجاز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار در این خصوص را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

سرقت در شیراز و کشف در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری سارق توسط ماموران پاسگاه دادین خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی کازرون اظهار کرد: ماموران پاسگاه دادین کازرون هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت که حرکات مشکوکی داشت دستور ایست دادند.

او تصریح کرد: ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند موتورسیکلت را توقیف و راکب را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه در استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد موتورسیکلت سابقه سرقت از شیراز دارد، گفت: راکب برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا حوادث و انتظامی مواد مخدر شهرستان خبر تحویل مراجع قضائی شد برای بررسی بیشتر ماموران انتظامی فرمانده انتظامی کارشناسان ارزش دستگاه کامیون انتظامی ممسنی میلیارد ریال ریال برآورد میلیون ریال متوقف کردند خارجی قاچاق نهاده دامی گشت زنی مشکوک و آن موفق شدند قاچاق کشف یک دستگاه خودرو ها ۲ دستگاه کوه چنار یک نفر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان بروجرد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بروجرد در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه تریلر کشنده حامل بار مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در تحقیقات از این خودرو موفق به کشف ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی فاقد مجوز و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله توقیف شده بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم به همراه پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.  

سردار الهی تصریح کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از قشر زحمتکش کارگر، مبارزه بی‌امان پلیس با قاچاقچیان و مخلان اقتصادی با قاطعیت ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری