Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:36:33 GMT

برتری مطلق الهلال مقابل پرسپولیس (آمار)

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۶۳۷۳

برتری مطلق الهلال مقابل پرسپولیس (آمار)

الهلال در بازی امشب از نظر آماری مثل نتیجه، نسبت به پرسپولیس کاملا برتر بود.

به گزارش ورزش سه، تیم الهلال عربستان موفق شد در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه سه بر صفر پرسپولیس ایران را شکست داده و حریف النصر در مرحله نیمه نهایی شود.

 

نماینده عربستان در میان حمایت بی امان هواداران و با بهره گیری از ستاره های گرانقیمت خود کاملا بر بازی مسلط بود و توانست با طراحی حملات پرشمار روی دروازه پرسپولیس سه بار دروازه این تیم را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آمار ارائه شد در پایان مسابقه هم حاکی از برتری کامل تیم عربستانی دارد. الهلال 52 درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و موفق شد 16 بار به سمت دروازه پرسپولیس شوت کند؛ این در حالی است که شاگردان یحیی تنها 6 بار موفق به شوتزنی به سمت دروازه الهلال شدند.

 

7 شوت از 16 شوت الهلالی ها در چارچوب بود و پرسپولیسی ها هم موفق شدند دو بار شوت در چارچوب بزنند. در برابر 354 پاس پرسپولیس، الهلال 379 پاس داد تا در این بخش هم نسبت به حریف برتر باشد.

عربستان الهلال عربستان پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان الهلال عربستان پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تصمیمات مهم داور دیدار نساجی - پرسپولیس را تأیید کرد.

نادر جعفری درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس که به برتری 2 بر یک پرسپولیس انجامید، صحبت کرد.

نادر جعفری به تسنیم گفت:

با توجه به قضاوت‌های بین‌المللی، بنیادی‌فر به اعتمادبه‌نفس مطلوبی رسیده است و مسابقه را به‌خوبی کنترل کرد.

وی در مورد اخراج سروش رفیعی از زمین مسابقه خاطرنشان کرد:

هر دو کارت رفیعی کاملاً درست بود. هافبک پرسپولیس اخطار اول را به‌خاطر بی‌پروایی دریافت کرد و کارت زرد دوم او به دلیل قطع حمله مؤثر حریف بود.

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره برخورد توپ به دست مدافع نساجی در دقیقه 47 در محوطه جریمه این تیم تصریح کرد:

به نظرم این صحنه اصلاً خطا نبود. داور در یک صحنه تا دروازه پرسپولیس جلو رفت و بابت اتلاف وقت به علیرضا بیرانوند تذکر داد. اگر دروازه‌بان وقت تلف می‌کند، باید به او کارت زرد نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه