Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@08:55:37 GMT

شب شما هم بخیر آقای محمود فکری!

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۶۳۹۷

شب شما هم بخیر آقای محمود فکری!

آفتاب‌‌نیوز :

منتقد شماره یک فرهاد مجیدی که به نظر می‌رسید منطق فوتبالی را فراموش کرده بود، بعد از شکست استقلال در مرحله قبلی لیگ قهرمانان برابر الهلال، بهترین فرصت را برای تحت فشار قرار دادن سرمربی این تیم مهیا دید. محمود فکری که جایگاه خود را روی نیمکت استقلال با حضور فرهاد مجیدی از دست رفته می‌دید، مربی حال حاضر آبی‌ها را عامل اصلی این اتفاق می‌دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین جهت هم بود که او بارها طی مدت جدایی‌اش انتقاداتی بعضا غیرمنطقی از کادرفنی فعلی استقلال داشت.

یکی از انتقادات عجیب محمود فکری مربوط به بعد از شکست استقلال برابر الهلال عربستان در مرحله قبلی بود، جایی که او با جمله "پرسپولیس بود، این الهلال را شکست می‌داد" خبرساز شد. قرعه اما در این مرحله به شکلی رقم خورد که پرسپولیس باید به مصاف الهلال می رفت و همه در انتظار این بودند تا ادعای محمود فکری را به انتظار بنشینند.

امشب استقلالی‌ها بیشتر از اینکه چشم انتظار ناکامی رقیب دیرینه برابر حریفی شکست‌شان داد، باشند، خواستار اثبات این جمله بودند که آیا واقعا پرسپولیس می‌توانست این الهلال را شکست بدهد یا نه که مشخص شد تیم تحت هدایت لئوناردو ژاردیم با یک گل بیشتر نسبت به بازی مقابل استقلال یحیی گل محمدی و شاگردانش را مغلوب کرد تا نشان بدهد سطح کیفیت این تیم به اندازه‌ای بوده که حتی قهرمان ایران هم نمی‌توانست برابر آنها گلی به ثمر برساند و این اتفاق هم تقصیر فرهاد مجیدی نبود!

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمود فکری پرسپولیس الهلال استقلال محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

تیم فوتبال تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران شکست خورده است و به دنبال پایان ناکامی برابر این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!