Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به مناسبت هفته ناجا حسین مدرسی خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان  با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان این هفته را به فرمانده انتظامی و مجموعه کارکنان پلیس استان تبریک گفت.

استاندار سیستان و بلوچستان در این دیدار صمیمی با تبریک ماه ربیع الاول و آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج)، گفت: امروز خدا را شاکریم که نیروی انتظامی مقتدر و پرتوان و با انگیزه و با اشراف کامل در راستای ماموریت‌های محوله در کشور و استان پهناور سیستان و بلوچستان تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی ولایتمدار و ارزشی در راستای اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی قدم بر می‌دارد و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که جاد دارد یاد و خاطره شهدای گرانقدر استان به ویژه شهدای نیروی انتظامی استان را گرامی بداریم.

خیابانی با تقدیر از زحمات سردار طاهری، فرمانده انتظامی استان و مجموعه معاونان و کارکنان انتظامی در سراسر استان و در راستای برقراری نظم و امنیت، اظهار داشت: بدون شک موفقیت یک مجموعه حاصل رهبری و هدایت صحیح آن است که جا دارد از زحمات فرمانده لایق و پرتلاش نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان قدردانی نمایم.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه با بیان وجود جرایم مختلف در استان و اقدامات موثر فرماندهی انتظامی استان در پیشگیری و مقابله با این جرایم، بیان داشت: وجود بلایای طبیعی همچون سیل در برخی از نقاط استان در طول سال کار را دو چندان می‌کند و وظیفه ما حمایت همه جانبه از تمامی دستگاه‌ها به ویژه نیروی انتظامی در انجام ماموریت‌ها است.

مهندس خیابانی با بیان اینکه در راستای ابنیه انتظامی مرتبط با ناجا در استان برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده و در دستور کار قرار داده ایم، خاطر نشان کرد: انشاء الله با سازماندهی صحیح و همچنین برنامه ریزی‌های بیشتر بتوانیم نیروی انتظامی را در راستای تامین نظم و امنیت استان بیش از پیش یاری نماییم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته ناجا استانداری سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است

 حسن بروشکی در همایش استانی خیرین مدرسه یار سیستان و بلوچستان، ضمن قدردانی از اندیشه و نگاه بلند و عمیق خیرین گران‌قدر بیان کرد: فرزندان معصوم سیستان و بلوچستان هنوز هم در هر دو حوزه مدرسه‌سازی و مدرسه یاری منتظر سخاوت و لطف انسان‌هایی نیک‌اندیش هستند تا با حضور تأثیرگذارشان بارقه‌ای از امید و همدلی در بین دانش‌آموزان استمرار یابد.

وی ادامه: در مسیر مدرسه یاری موضوع نگهداشت و ماندگاری نیروی انسانی در مناطق مختلف استان بسیار حائز اهمیت است و در برخی موارد یک دغدغه خواهد بود؛ به همین دلیل تأمین فضای اسکان آنان یک ضرورت است.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان تصریح کرد: اصرار و اعتقاد ما بر این است که موضوع جذب نیرو در آزمون‌های استخدامی در سیستان و بلوچستان با اولویت بومی پذیری باشد تا شاهد ماندگاری و رفع کمبود دیرینه نیروی انسانی باشیم.

وی افزود: از مولفه‌های مهم تأثیرگذار در پوشش حداکثری تحصیلی دانش‌آموزان، توسعه طرح روستا مرکزی و مدارس شبانه‌روزی است.

بروشکی اذعان کرد: بسیاری از چالش‌ها و مشکلات آموزش‌وپرورش استان متأثر از رشد جمعیت دانش‌آموزی است که به طور میانگین سالانه بین ۳۵ تا ۴۰ هزار نفر افزایش می‌یابد و هم نیاز به فضا و تجهیزات و هم نیروی انسانی را تشدید می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرزندان معصوم سیستان و بلوچستان هنوز هم در هر دو حوزه مدرسه‌سازی و مدرسه یاری منتظر سخاوت و لطف انسان‌هایی نیک‌اندیش هستند تا با حضور تأثیرگذارشان بارقه‌ای از امید و همدلی در بین دانش‌آموزان استمرار یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند