Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان اظهار داشت: از نتیجه ای که به وجود آمد خیلی ناراحت هستیم  و قبل از صحبت در مورد بحث های فنی از هواداران تیممان عذرخواهی می کنم.

وی افزود: مسئولیت این نتیجه قطعا بر عهده من است و از همه هواداران عذرخواهی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مقابل تیم خوبی بازی می کردیم، زمانی که خودمان توپ را در اختیار داشتیم نتوانستیم از پرس حریف خارج شویم. الهلال تیمی است که وقتی توپ را از حریف می گیرد خیلی خطرناک است، ما این موضوع را به بازیکنان گوشزد کردیم اما باید قبول کنیم با تیم شایسته ای بازی داشتیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: بازی مقابل الهلال کار سختی بود چون مقابل هواداران این تیم بازی می کردیم. ما مشکلات زیادی داریم که باید حل می شد ولی نمی خواهم اینجا در مورد مشکلات حرف بزنم. از نتیجه ای که به دست آمد خیلی ناراحت هستیم، می شد زمانی که یک بر صفر عقب بودیم گل بزنیم ولی از تک فرصت ها خوب استفاده نکردیم و روی تصمیم گیری های آخر هم مشکل داشتیم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که ظاهرا تیمش امشب دفاعی بازی می کرد و تعویض های وی هم هجومی نبود گفت: تمام تعویض های ما هجومی بود و سعی کردیم بازی را از حریف بگیریم ولی الهلال تیم قدرتمندی در پرس و دفاع تیمی بود. نشد که فضاهای خوبی به دست بیاوریم چون تحت فشار حریف بودیم. در نیمه دوم شاید می شد بهتر بازی کنیم و همه تعویض هایی که می توانستیم تیم را هجومی کنیم، انجام دادیم اما در موقعیت سازی مشکل داشتیم. آنها دفاع فشرده ای داشتند و در حملات واقعا خطرناک بودند. الهلال از نظر فوتبالی حریف قدرتمندی بود و بازی مقابل این تیم برای ما خیلی سخت بود.

وی در خصوص اینکه آیا تیم های عربستانی قوی تر شده اند که امسال پرسپولیس نتوانست به مرحله بعد برود عنوان کرد: ما تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته داشتیم و در هر فصلِ جدید مشکلات جدیدتری به تیم ما اضافه می شد. نمی خواهم در مورد این مسائل زیاد حرف بزنم ولی تیم ما همیشه بعد از آسیا و قبل از این بازی ها شرایط عجیب و غریبی دارد که اگر بخواهم آنها را توضیح بدهم شما هم باور نمی کنید اما تیم های عربی هزینه های زیادی انجام می دهند و از تیم های ایرانی خیلی در این زمینه ها جلوتر هستند.

سرمربی پرسپولیس گفت: از طرف دیگر شرایطی برای تیم ما در ایران به وجود آمده که نمی توانیم بازیکن و ستاره خارجی بگیریم، این برای ما خیلی اذیت کننده است. نمی خواهم توجیه کنم ولی این موضوع از نظر شرایط و امکانات باعث شده تا همه چیز نسبت به تیم های دیگر نابرابر باشد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۶۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیموری: قرار نبود تیم ما دیگر هیچ وقت نبازد

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: قرار نبود تیم ما دیگر هیچ وقت نبازد و باخت هم جزئی از فوتبال است. - اخبار ورزشی -

میثم تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست مس رفسنجان برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ما در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و روی شوت استثنایی علی یوسف بازیکن عراقی نفت گل خوردیم که بعد از آن موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم، ولی متأسفانه گل نزدیم.

نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم

 

وی در ادامه افزود: گاهی اوقات شما فکر می‌کنید که در یک بازی برنده می‌شوید، ولی در همان مسابقه شکست می‌خورید. اصلاً جذابیت فوتبال به همین اتفاقات است. قرار نبود تیم ما دیگر هیچ وقت نبازد و باخت هم جزئی از فوتبال است. این برد روزی صنعت نفت بود و به آنها تبریک می‌گویم.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان درباره بازی بعدی تیمش برابر سپاهان تأکید کرد: با تیمی پرقدرت و پرمهره بازی داریم و فکر می‌کنم هر دو تیم به چیزی جز برد فکر نخواهند کرد. از طرفی تقابل نویدکیا با تیم سابقش حساسیت‌های این بازی را بیشتر کرده است، ولی ما تلاش می‌کنیم که در زمین خودمان سه امتیاز را بگیریم.

تیموری در مورد عملکرد خودش در این فصل یادآور شد: از همان نیم‌فصل اول شرایط خوبی داشتم و بعد از آمدن محرم نویدکیا حتی عملکردم بهتر شد. من در این سال‌ها حتی یک بار هم به تیم ملی دعوت نشده‌ام، ولی هدفم این است که دعوت شوم. آرزوی من این است که حتی برای یک بار هم شده پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله توخل به مارسینیاک: حس عجیبی دارم!
  • تیموری: قرار نبود تیم ما دیگر هیچ وقت نبازد
  • حریف استقلال نمی‌خواهد هت‌تریک کند!
  • سیلی البلیهی به بازیکن الهلال پس از بازی حساس
  • امباپه پس از حذف: از هواداران عذرخواهی می‌کنم
  • عکس‌| خشم سپاهانی‌ها از مجری پرسپولیسی‌؛ او باید عذرخواهی کند!
  • تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏
  • سینا اسدبیگی در نقش تونی کروس برای پرسپولیس
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس