Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@17:11:56 GMT

تمدید مهلت شرکت در جشنواره قرآنی هدهد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۶۶۴۳

تمدید مهلت شرکت در جشنواره قرآنی هدهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مریم تقوا مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ابلاغ آیین نامه بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور گفت: با تمدید مهلت نام‌نویشی در این جشنواره، علاقمندان، اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور می‌توانند در هر ۶ بخش «آوایی»، «ادبی»، «پژوهشی»، «فن آوری»، «معارفی» و «هنری» ثبت نام و شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با توجه به این تمدید مهلت نام نویسی، برگزاری آزمون‌های بخش معارف به نهم آذر سال جاری موکول و ثبت اطلاعات و مشخصات نفرات برتر بخش آوایی و معارفی نیز تا پانزدهم آبان امسال تمدید شده است.

این مقام مسئول در علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: برگزاری آثار شرکت کنندگان در دو رشته «ترجمه‌خوانی» و «آیین سخنوری» از ارسال به صورت لوح فشرده صوتی mp ۳باید به صورت تصویری mp ۴تبدیل و انجام شود.

او افزود: بیست و ششمین دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با عنوان «هُدهُد»؛ مانند گذشته در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار و در برخی رشته‌های گروه دانشجویان، در سطح ملی نیز اجرا می‌شود.

تقوا با دعوت از خانواده بزرگ علوم پزشکی شیراز برای حضور فعال در این بزرگترین رویداد قرآنی وزارت بهداشت، ابراز امیدواری کرد تا این دانشگاه باز هم افتخارآفرینی‌های قرآنی خود را تکرار کرده و برای هفتمین سال پیاپی، رتبه نخست این جشنواره معتبر را به دست آورد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره قرآنی هدهد علوم پزشکی شیراز علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشورشرکت کرده اند، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه تمدید شد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای آنان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه کرده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

کد خبر 6092907 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد