Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاکیان با طرح شکایت‌های جداگانه می‌گویند که روانپزشک آن‌ها را فریب داده و اموالشان را تصاحب کرده است.

به گزارش رکنا، اول شهریور‌سال‌۹۸ بود که قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از قتل مرد میانسالی در یکی از خیابان‌های شمالی تهران با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد ۵۰ ساله‌ای به نام فرزاد روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله به قتل رسیده‌بود. بررسی‌های پلیس حکایت از آن داشت مقتول روانپزشک است که لحظاتی قبل هنگام بردن نایلون زباله به داخل کوچه از سوی فرد ناشناسی با اصابت گلوله به قتل می‌رسد.

مأموران پلیس پس از گذشت ۲۰‌ماه از حادثه به پسر بزرگ مقتول مشکوک شدند و او را بازداشت کردند. وی در بازجویی با اعتراف به قتل پدرش گفت: پدرم روانپزشک بود و مطبی هم در یکی از خیابان‌های شمالی تهران داشت و افراد زیادی هم از شهر‌های مختلف برای درمان به مطبش می‌آمدند. مدتی بود که با پدرم اختلاف پیدا کرده و متوجه شده‌بودم او از بیمارانش کلاهبرداری می‌کند که با او اختلاف پیدا کردم و روز حادثه نقشه قتل او را طراحی و اجرا کردم.

راز روانپزشک مرده برملا شد

متهم پس ازاعتراف روانه بازادشتگاه شد، اما این پایان ماجرا نبود، چون افراد زیادی به دادسرای امور جنایی مراجعه کردند و از مقتول به اتهام کلاهبرداری شکایت کردند. بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد مقتول به بهانه درمان بیمارانش از آن‌ها کلاهبرداری کرده‌است. همچنین مشخص شد وی دختران دم‌بخت و زنانی که با شوهرانشان اختلاف داشتند و افرادی که برای درمان بیماری وسواس و مشکلات روحی و روانی از تهران و شهرستان‌ها به مطبش مراجعه می‌کردند به بهانه مشاوره فریب می‌داده و از آن‌ها کلاهبرداری‌های میلیونی و میلیاردی کرده‌است.

یکی از شاکیان پدر پسر نخبه‌ای بود که پسرش از بیماری وسواس رنج می‌برده و برای درمان پسرش به مطب او مراجعه کرده و در دام مرد شیاد افتاده بود.

وی گفت: پسرم نخبه بود و اختراعاتی هم داشت، اما بیماری وسواس و اضطراب داشت که برای درمان به مطب روانپزشک رفتیم. او پسرم را تحت درمان قرار داد و از طرفی هم رابطه‌اش را با پسرم صمیمی کرد و به او قول داد که اختراعاتش را ثبت می‌کند و حتی به او کمک می‌کند که کارخانه‌ای برای تولید اختراعاتش تأسیس کند. او به پسرم پیشنهاد داده‌بود که خانه‌مان را بفروشیم و پولش را برای تأسیس کارخانه به او بدهیم که در نهایت با اصرار پسرم سند خانه‌مان را به نام او زدم به امید اینکه اختراعات پسرم را ثبت جهانی کند، اما بعد از مدتی فهمیدم که او به‌دست پسرش به قتل رسیده‌است. الان از او به اتهام کلاهبرداری شکایت دارم.

کلاهبرداری ۱۰۰ سکه در پرونده روانپزشک مرده

شاکی دیگر زن جوانی بود که گفت: مدتی بود با شوهرم اختلاف داشتم که برای مشاوره به مطب روانپزشک رفت و آمد داشتم تا اینکه تصمیم گرفتم از شوهرم جدا شوم. مرد روانپزشک گفت با افراد زیادی ارتباط دارد که می‌تواند طلاقم را بگیرد و حضانت فرزندم را به من بدهد. به این بهانه ۱۰۰‌سکه طلا از من گرفت که بعد متوجه شدم به قتل رسیده‌است.

مقتول در یکی دیگر از کلاهبرداری‌های خود مبل‌های گرانقیمت یکی از بیمارانش را به بهانه انعکاس انرژی منفی از او گرفته‌بود و به قیمت بالایی به بیمار دیگری فروخته بود. شاکی گفت: مقتول به بهانه درمان به خانه‌ام رفت و آمد داشت که یک روز مدعی شد مبل‌های من انرژی منفی به من می‌دهند و از من خواست مبل‌ها را در اختیار او قرار دهم. من فریب او را خوردم و مبل‌ها را مجانی به او دادم و حتی برای اینکار مبلغی هم از من گرفت که انرژی منفی را شناسایی و از خانه من دور کرده است. بعد از مدتی فهمیدم همان مبل‌ها را به قیمت خیلی بالایی به بیمار دیگری فروخته‌است و مدعی شده که این مبل‌ها انرژی مثبت به او می‌دهند و بیماری‌اش به زودی خوب می‌شود.

کلاهبرداری از دختر کارمند سفارت

یکی دیگر از شاکیان کارمند سفارت ایران در کشور فرانسه است. وی در طرح شکایتش گفت: دخترم وسواس زیادی داشت که برای درمان به مطب این روانپزشک رفت و آمد داشت. ما پول زیادی برای درمان به او داده‌بودیم که بعد فهمیدیم به دخترم پیشنهاد داده برای درمانش باید از خانواده‌اش فاصله بگیرد. الان دخترم نه تنها درمان نشده‌است، بلکه خانه را هم ترک کرده‌است. در حالی که بیش از ۱۰ شکایت از مقتول به دادسرا ارجاع شده بازپرس جنایی دستور تحقیقات درباره شکایت‌ها را صادر کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جسد اخبار حوادث روان پزشک شلیک مرگ سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت سحر قریشی در استادیوم سحر قریشی بازیگر سحر قریشی گلاره عباسی ابلق گلاره عباسی عکس گلاره عباسی ریحانه پارسا برای درمان مبل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند

عباس مسجدی در جلسه شورای معاونین سازمان که با حضور دکتر سیدرضا مظهری رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، گفت: امکان دسترسی برخط به پرونده‌های بیمارستانی افرادی که برای تعیین خسارت به مراکز پزشکی قانونی مراجعه می‌کنند یکی از درخواست‌های جدی سازمان در سال‌های گذشته بود که خوشبختانه با همکاری مناسب وزارت بهداشت به تازگی امکان تبادل الکترونیک پرونده‌های بیماران محقق شده است.

وی افزود: درخواست پرونده‌های بیمارستانی از برخی مراجعین پزشکی قانونی که برای اعلام نظر کارشناسی نیاز به تکمیل پرونده دارند وقت زیادی از مردم تلف می‌کند، اما خوشبختانه با فراهم شدن امکان تبادل الکترونیک این پرونده ها، ضمن عدم نیاز به مراجعه حضوری مراجعین به مراکز درمانی برای دریافت تصاویر پرونده‌های بالینی، از اطاله دادرسی جلوگیری و سرعت در اظهار نظر کارشناسی افزایش می‌یابد.

دکتر مسجدی با اظهار امیدواری در خصوص ادامه دار بودن اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: فراهم شدن این امکان برای کارشناسان سازمان در راستای پاسخدهی سریع­تر به مراجعین و تسهیل ارائه خدمت به آنان بسیار مهم است و مراجعین سازمان نیز که عمدتا افراد متألم و آسیب دیده هستند، از آن منتفع خواهند شد لذا امیدواریم زین پس همکاری‌های بین وزارت بهداشت و سازمان پزشکی قانونی کشور برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم تداوم داشته باشد.

پیگیری‌های پزشکی قانونی برای تسهیل امور مراجعین قابل تقدیر است

در ادامه این جلسه دکتر سید رضا مظهری رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پیگیری و مطالبه پزشکی قانونی برای راه اندازی و فعال شدن سامانه دسترسی به پرونده‌های بیمارستانی مراجعین به منظور تسهیل امور مردم قابل تقدیر و قدردانی است.

وی افزود: موضوع تبادل اسناد بین وزارت بهداشت و سازمان پزشکی قانونی یکی از اهداف برنامه رگلاتور-اپراتور وزارت بهداشت در قالب برنامه پنج ساله هفتم است که به صورت پروژه‌ای مشترک با پزشکی قانونی اجرا خواهد شد.

دکتر مظهری اظهار داشت: در حال حاضر تمام زیر ساخت‌های لازم برای برقراری این تبادل فراهم شده است و پیش بینی می‌شود تا پایان ماه جاری (اردیبهشت ۱۴۰۳) امکان این دسترسی در مراکز پزشکی قانونی سراسر کشور فراهم شود.

به گفته رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قالب این اقدام و از طریق این سامانه کارشناسان پزشکی قانونی که در خصوص میزان و نوع خسارت و آسیب‌های وارد شده به مراجعین اظهار نظر کارشناسی می‌کنند، می‌توانند به جزئیات پرونده‌های بیمارستانی و مراحل درمان او دسترسی داشته باشند و به این واسطه، پاسخدهی در زمان سریع تری به مردم صورت گیرد.

گفتنی است در این جلسه معاونین و جمعی از مدیران کل سازمان پزشکی قانونی کشور و دکتر حسن واعظی رییس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم در ایران!
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم خواننده مشهور کره‌ای در ایران
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد