Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره، شب گذشته تیم الهلال عربستان موفق شد با سه گل پرسپولیس ایران را شکست بدهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود. ساعاتی پیش از این مسابقه، تیم النصر دیگر نماینده عربستان هم با برتری ۵ بر یک مقابل الوحده امارات به نیمه نهایی صعود کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو پیروزی نمایندگان عربستان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربستانی داشته است.

روزنامه «الشرق الاوسط» در گزارش خود از نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، تیتر زد: «موج الهلال پرسپولیس را غرق می کند». این روزنامه در گزارش خود با اشاره به اتفاقات مسابقه نوشت: «الهلال برای غلبه بر پرسپولیس رقیب ایرانی خود با وجود دو بار صعود به فینال آسیا در چند سال گذشته، مشکل چندانی پیدا نکرد.»

روزنامه «الریاضیه» با قرار دادن عکس «عبدالرزاق حمدالله» و «بافاتیمبی گومیس» مهاجمان النصر و الهلال روی جلد اصلی خود تیتر زد: «النصر درخشید و هلال ظاهر شد». در بخش ابتدایی این مطلب آمده است: «این یک شب معمولی نبود که ریاض دیروز آن را تجربه کرد.. شهری پر جنب و جوش… قلب ساکنان آن بین پیروزی و هلال تقسیم شده است.. النصر پیروز شد.. الهلال برنده شد.»

روزنامه «الریاض» هم با اشاره به حضور دو نماینده عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیتر زد: «آسیا سعودی صحبت می کند».

روزنامه «المدینه» نوشت که الهلال پرسپولیس را حذف کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

کد خبر 5329268

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس الهلال عربستان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم ملی فوتبال کره جنوبی الهلال عربستان مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال الهلال عربستان تکواندو یحیی گل محمدی مهدی طارمی کشتی آزاد لیگ برتر بسکتبال مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها ۱ بر صفر به نفع طبیعت شد.   جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

دیگر خبرها

  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند