Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی تشکری با اشاره به آخرین وضعیت پل های تهران گفت: هیچ پل نا ایمنی به لحاظ سازه ای در تهران نداریم و طبق برنامه این پل ها بازدید می شود.

به گزارش برنا؛ جعفر هاشمی تشکری، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت جمع آوری برخی پل های سطح شهر گفت: گاهی مطرح شده است که برخی پل ها جمع شوند اما باید مصوبه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بعید می دانم چنین مصوبه ای وجود داشته باشد.

هاشمی تشکری با بیان اینکه همیشه دیدگاه هایی در خصوص پل ها مطرح بوده، اظهار کرد: به طور مستمر مسئله ایمنی پل ها توسط معاونت فنی عمرانی مورد بررسی قرار می گیرد.

عضو شورای شهر تهران افزود:  هیچ پل نا ایمنی به لحاظ سازه ای در تهران نداریم و طبق برنامه این پل ها بازدید می شود.

او ادامه داد: اما جمع آوری پل ها گاهی مطرح می شود و عنوان می کردند پل خاصی اگر جمع شود تاثیر بر جریان ترافیک نخواهد گذاشت ولی تاکنون به مرحله تصویب نرسید و یا دو طرفه شدن خیابان طالقانی به عنوان ایده در مقاطعی مطرح شدند ولی تا این لحظه مصوبه ای نداشتیم.

هاشمی تشکری در پایان افزود: امیدوارم در آینده در کمیسیون روی موضوعاتی که در گذشته مطرح شده است، تصمیم گیری شود.

//انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر تهران شورای شهر ترافیک شورای شهر پل گیشا جمع آوری پل رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران هاشمی تشکری پل حافظ هاشمی تشکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت تقسیم می شود؟

به گزارش تابناک، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تشکیل استان‌های شرقی و غربی تهران اظهار کرد: موضوع تقسیمات استان تهران در حال کارهای مطالعاتی است و در حال حاضر این موضوع در کمیسیون‌های مرتبط دولت با همه مشخصات بررسی شده و باید در هیأت دولت و سپس مجلس شورای اسلامی تصویب و در نهایت پس از قبولی، ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی مخالف و برخی موافق این طرح هستند و هر یک استدلال‌هایی دارند، افزود: باید در فضایی منطقی و معقول به موضوع تقسیمات بپردازیم و به دور از احساسات و نگرش‌های سیاسی و منطبق با شرایط محیطی و منطقه‌ای تصمیم‌گیری شود که زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: در تقسیمات کشوری باید به نقطه‌ای از اطمینان بخشی برسیم که مردم می‌توانند زندگی توأم با آرامش داشته باشند و در حوزه‌های زیرساختی مشکلاتی از قبیل تأمین آب و برق، حمل‌ونقل و ارتباطات وجود نداشته باشند.

فخاری تصریح کرد: اگر قرار است تقسیمی صورت بگیرد باید این مشکلات زیرساختی نیز مورد کندوکاو قرار بگیرد تا با تقسیمات، موقعیت برتری فراهم و خلق شود نه اینکه فرصت شرایط عادی از مردم سلب شود.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟