Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش “ورزش سه”، تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال فردا در حساس ترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. این دیدار در حضور ۲۲ هزار و ۵۰۰ تماشاگر در استادیوم فیصل بن فهد یا الملز شهر ریاض برگزار می شود. در همین رابطه، نشست خبری سرمربی الهلال پیرامون این بازی برگزار شد.

 

لئوناردو ژاردیم سرمربی پرتغالی آبی های ریاض با اشاره به قدرت هر دو تیم گفت: الهلال و پرسپولیس دو تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شوند، زیرا اغلب به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار فردا بین دو تیم پایاپای خواهد بود و امیدوارم که با کسب نتیجه پیروزی، راهی دیدار نیمه نهایی شویم.

 

 

او در مورد بازیکنان غایب نیز گفت: بازیکنان مهمی مانند عبدالله عطیف و یاسر الشهرانی در دیدار فردا غایب هستند اما ما به بازیکنان جانشین اعتماد می کنیم که حمد الیامی یکی از این بازیکنان است. او بازیکن برجسته ای است. همه روی توانایی های او حساب باز می کنند. حمد الیامی جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم المپیک عربستان تثبیت کرده است. ما مشتاقانه منتظر حضور او در ترکیب یازده نفره الهلال هستیم.

 

ژاردیم ادامه داد: الهلال تیمی است با گروهی قوی و همه بازیکنان پتانسیل بالایی دارند و برای این دیدار آماده شده اند. ما راه حل های جایگزینی داریم و تحت تأثیر هیچ کدام از غیبت های بازیکنانمان قرار نمی گیریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا عربستان الهلال عربستان پرسپولیس تهران عربستان لئوناردو ژاردیم لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد

 سعید احمدعباسی، راس تیم ملی فوتسال ایران به عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ انتخاب شد.

سعید احمدعباسی که یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی است، در این مسابقات از بازیکنان تاثیرگذار ایران بود و توانست ۸ گل در این مسابقات به ثمر برساند که یکی از آنها در دیدار فینال و در جریان پیروزی ۴ بر ۱ برابر تایلند بود.

باقر محمدی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران به عنوان بهترین دروازه‌بان جام انتخاب شد.

همچنین تیم فوتبال تایلند، جایزه بازی جوانمردانه را دریافت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!