Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@11:22:50 GMT

شکست استقلال مقابل تیم‌ملی دانشجویان

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۷۵۹۱

شکست استقلال مقابل تیم‌ملی دانشجویان

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از آغاز فصل جدید از رقابت های لیگ برتر، از ساعت ۱۴ امروز در کمپ تیم های ملی به مصاف تیم ملی دانشجویان رفت که با یک گل تن به شکست داد. تک گل این بازی را محمد اوسانی در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند.

 

استقلال بازی را با این ترکیب آغاز کرد: سید حسین حسینی، عارف آقاسی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، سبحان خاقانی، وریا غفوری، آرمان رمضانی و امین قاسمی‌نژاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در طول این بازی رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، ارسلان مطهری، فردین رابط، سعید مهری، محمد جواد به‌آفرین، بابک مرادی، محمدرضا آزادی و رضا آذری برای استقلال به صورت تعویضی به میدان رفتند.

 

به نوشته کانال رسمی باشگاه استقلال، در این مصاف تدارکاتی، سهم تیم فوتبال استقلال در ایجاد موقعیت بیشتر از حریفش بود و شاگردان فرهاد مجیدی بارها و بارها در آستانه گلزنی به حریفشان بودند ولی درخشش دروازه‌بان تیم‌ملی دانشجویان و بدشانسی مانع از گلزنی آبی‌پوشان شد. دانشجویان با هدایت فرشاد کرمی بسیار پر فروغ ظاهر شد.

 

 

در این بازی استقلالی‌ها توسط رمضانی، قاسمی‌نژاد، سلمانی، مطهری، آزادی، رابط، خاقانی و … می‌توانستند به گل برسند که ضربات این بازیکنان با واکنش عالی دروازه‌بان تیم دانشجویان و گاها برخورد با تیرک دروازه، به گل تبدیل نشد.

 

یکی از این تیرک‌ها را محمدرضا آزادی با زدن یک ضربه ایستگاهی رقم زد و یکی دیگر از این تیرک‌ها با ضربه سر ارسلان مطهری رقم خورد.

 

گفتنی‌ست دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی هم از نزدیک شاهد پیروزی دانشجویان بود.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دانشجویان استقلال تهران دانشجویان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران

پرسپولیس یک آمار ویژه را ثبت کرده است.

طرفداری | پرسپولیس آمار ویژه‌ای دارد.

آخرین باری که دروازه پرسپولیس در لیگ برتر باز شده، به ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ و بازی با فولاد در هفته‌نوزدهم برمیگردد که پرسپولیس روی دو اشتباه عجیب دو بار دروازه خودرا باز کرد اما در نهایت چهار بر دو برنده شد.

پس‌از آن بازی سرخ‌ها در لیگ‌برتر هیچ گلی دریافت نکردند تا با ۶ کلین شیت پیاپی مقابل تیم‌های استقلال، پیکان، گل گهر، ملوان، صنعت نفت و سپاهان، برترین خط دفاعی لیگ با ۱۳ گل‌خورده را در اختیار داشته باشند، و از این حیث از‌ استقلال پیشی بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال