Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در راستای تشدید مقابله و جلوگیری از خروج بدون مجوز و خارج از شبکه توزیع مرغ زنده، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین پایش خودرو‌های عبوری در محور رشت - رودبار به ۱۵ دستگاه کامیون که از مسیر شمال به جنوب در حرکت بودند، مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از کشف ۲۴ هزار و ۹۵۰ قطعه مرغ بدون مجوز حمل و خارج از شبکه توزیع به وزن تقریبی ۷۴ تن و ۸۵۰ کیلوگرم در بازرسی از این خودرو‌ها خبر داد و افزود: برابر درخواست قضایی رانندگان این خودرو‌ها به همراه طیور برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی ارجاع داده شدند.

فرمانده انتظامی گیلان ادامه داد: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله‌ها را در مجموع ۱۵ میلیارد ریال اعلام کردند.

سردار ملکی با تأکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با اخلالگران نظم بازار اظهار داشت: حمل این گونه محموله‌ها باید با مجوز مبادی مربوطه انجام شود.

او به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرائم اشاره و تصریح کرد: کنترل محور‌های مواصلاتی استان گیلان به منظور مقابله با ورود و خروج کالای بدون مجوز و قاچاق به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی توقیف کامیون مرغ زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده قاچاق خودرو سواری تویوتا که اقدام به تردد در معابر خارج از محدوده قانونی نموده بود در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز یکی از ادارات تعزیرات حکومتی استان گیلان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت بیش از ۸۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

امینی گفت: ماموران پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا وارز خودرو قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093027

دیگر خبرها

  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش