Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@11:00:51 GMT

دبل مشکوک گومیس، چسبیده به آفساید بدون یارگیری!

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۸۰۸۱

دبل مشکوک گومیس، چسبیده به آفساید بدون یارگیری!

گومیس بون هیچ تردیدی خطرناک‌ترین بازیکن الهلال مقابل پرسپولیس بود حتی خطرناک تر از موسی مارگا که از پورتو به این تیم عربستانی آمده اما پرسپولیسی‌ها این بازیکن خطرناک را در اکثر دقایق بازی به حال خود رها کرده بودند.

به گزارش تابناک ورزشی، وقتی بازی الهلال و پرسپولیس با پیروزی سه بر صفر میزبان سعودی به پایان رسید، نوذر رودنیل، کارشناس داوری فوتبال ایران با اشاره به صحنه های منجر به گل دوم و سوم الهلال مدعی شد احتمال دارد گومیس هر دو گل خود را در موقعیت آفساید به ثمر رسانده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرور هر دو گل نشان می‌دهد حرف‌های این کارشناس با تجربه داوری چندان هم بیراه نیست. اگر چه در هر دو صحنه گومیس وقتی به توپ ضربه میزند در موقعیت آفساید نیست اما روی هر دو گل وقتی حمله الهلال شروع می شود، به نظر می رسد گومیس کمی در محدوده آفساید قرار دارد و بدنش اندکی از بدن مدافعان پرسپولیس به دروازه این تیم نزدیک تر است.

در هیچ یک از این صحنه ها گومیس شروع کننده حمله نیست و توپ به او نمی‌رسد. یعنی ابتدا توپ به دست بازیکن همبازی او سپرده می‌شود و سپس گومیس با تغییر موقعیت خود در موقعیت گلزنی قرار می گیرد اما در هر دو صحنه زمان ارسال توپ برای یار هم دسته گومیس، به نظر می رسد این بازیکن در موقعیت مشکوک به آفساید قرار دارد.

اما کارشناسی داوری را به داوران می‌سپاریم و از آفساید احتمالی عبور می‌کنیم. در بعد فنی چیزی که عجیب به نظر می رسید تنها ماندن گومیس و آزاد بودن او از یارگیری بود. الهلال در ترکیب خود بازیکنی زهردار تر از گومیس نداشت. حتی موسی مارگا که از پورتو آمده به اندازه این هیولا خطرناک نیست. آن وقت در اکثر دقایق گومیس بدون مزاحمت آزادانه در محوطه جریمه پرسپولیس قدم میزد. در نیمه اول چه دقایقی قبل از گل اول بازی و چه بعد از آن گومیس را چند بار تنها در جای خالی دیدیم و پرسپولیس خوش شانس بود که بازیکنان همدسته توپ را به او نسپردند. در نیمه دوم هم همین اتفاق رخ داد و گومیس هر دو گلش را به شیوه‌ای تکراری به ثمر رساند؛ او بدون مزاحمت در محوطه جریمه حرکت کرد و در آستانه دروازه پرسپولیس صاحب توپ شد و زهرش را ریخت. خیلی دوست داریم بدانیم مدافعان پرسپولیس چه گزینه ای خطرناک‌تر از گومیس برای یارگیری در ذهن خود داشتند که این بازیکن را آزاد می گذاشتند؟

منبع:طرفداری

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین ولی الله سیف احمد عراقچی گومیس الهلال عربستان پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین ولی الله سیف احمد عراقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، با شکست پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل ایرالکو، هوادار تبدیل به تنها نماینده تهرانی در جمع هشت تیم برتر جام حذفی شد. این اتفاق د حالی رخ داد که از آخرین باری که خبری از استقلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی جام حذفی نبوده، 20 سال می‌گذشت.

در فصل 84-1383 بود که ابتدا استقلال با شکستی ناباورانه در ضربات پنالتی مقابل شاهین بوشهر در یک شانزدهم از مسابقات کنار رفت و سپس پرسپولیس بود که با نتیجه یک بر صفر برابر ابومسلم مشهد مغلوب شد تا در مرحله یک چهارم نهایی خبری از سرخابی‌های پایتخت نباشد.

جامی که در پایان روی دستان علی دایی در تیم صباباطری تهران بالا رفت تا سومین قهرمانی صبایی‌ها در جام حذفی رقم بخورد. جالب آنکه آن زمان فینال جام حذفی به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شد و دو تیم صبا و ابومسلم در مجموع با تساوی 2 بر 2 کارشان به ضربات پنالتی کشید که یاران دایی بهتر عمل کردند و با نتیجه 4 بر 2 مقابل مشهدی‌ها به برتری رسیدند.

پنالتی‌های صباباطری توسط دایی، نوازی، سهراب بختیاری‌زاده و سعید دقیقی جوان تبدیل به گل شد و در طرف مقابل نیز ضربات مجتبی جباری و آندو تیموریان به گل تبدیل شد اما ضربات فضلی و ناصحی تبدیل به گل نشد تا جام به صباباطری برسد.

از آن فصل تا کنون هرگز شاهد غیبت این دو تیم در یک چهارم نهایی نبودیم که سرانجام طلسم 20 ساله به دست تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک شکسته شد.

دیگر خبرها

  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / رفیعی اوسمار را تا پنالتی‌ها برد
  • حذف قرمز پوشان در شب نفس‌گیر اراک
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!