Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از بهره‌مندی ۸۱ روستای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی در آینده نزدیک خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار اسماعیلی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های در دست اجرادر اردبیل اظهار داشت: عملیات گازرسانی به این روستاها علیرغم برودت هوا و شرایط جوی نامساعد در سطح استان هم اکنون با سرعت در حال انجام است و با بهره برداری از آنها، اهالی 81 روستای استان اردبیل از نعمت گاز خانگی برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخورداری 96 درصدی خانوار روستایی از گاز طبیعی در سطح استان ابراز امیدواری کرد و گفت: با بهره برداری از پروژه های در دست اجراء میزان برخورداری خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی به 98 درصد برسد.

این مقام مسئول در ادامه از عزم همگانی مسئولین استانی و شهرستانی در تحقق استان سبز در حوزه گازرسانی خبر داد و افزود: در برخی از پروژه های در دست اجراء پاره ای از مشکلات احصاء شده است که با همکاری مسئولین سایر دستگاهها و همکاری مردم منطقه برای رفع این مشکلات برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

روسیه رکورد تولید گاز طبیعی را در سال جاری میلادی می‌شکندطرح رایگان بهینه‌سازی موتورخانه مصرف گاز را 10 درصد کاهش می‌دهدرنج روستائیان جنوب خراسان‌رضوی از عدم برخورداری از نعمت گاز/ وعده مسئولان برای تامین سوخت همزمان با فصل سرما

اسماعیلی افزود: در پروژه های اجرایی شهرستان خلخال که 12 روستای این شهرستان را شامل می شوند ، با اجرای شبکه گازرسانی به این روستاها که بیشتر آنها در مناطق صعب العبور و برف گیر قرار دارند، ان شاء الله در آینده ای نزدیک مشکل تأمین سوخت زمستانی روستاییان منطقه رفع می شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در پایان با ابراز خرسندی از بهره مندی حداکثری روستاییان از نعمت گاز طبیعی از کلیه مشترکین درخواست نمود تا در هنگام اسفاده از وسایل گازسوز در منازل کلیه نکات ایمنی را بدقت رعایت نموده و از باز بودن مسیر دودکش اطمینان حاصل نمایند.

انتهای پیام/144/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل نعمت گاز گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان

رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور روز گذشته در بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا گفت: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال انجام است و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

او با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

به گفته معاون سازمان راهداری، پروژه بزرگراه آستارا - آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیرهمسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آب رو و زیرگذر است.

اکبری با بیان اینکه این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: امیدواریم پروژه بزرگراه آستارا - آستارا تا پایان شهریور ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

او همچنین گفت: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار