Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد و حذف شد.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 1400/7/25؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

پرسپولیس ایران 0-3 الهلال عربستان / پرسپولیس باخت از بس که زور نداشت

پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر 0 الهلال عربستان به پایان رسید تا آبی های عربستان با نمایشی شایسته راهی نیمه نهایی شوند و پرسپولیس در این مرحله با جام خداحافظی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ سالم الدوساری گل نخست الهلال را در نیمه نخست به ثمر رساند و در نیمه دوم نیز گومیس دو گل زد و اختلاف را به سه گل رساند.

النصر عربستان 5-1 الوحده امارات؛ بی رحم و مقتدر به سوی نیمه نهایی

النصر عربستان و الوحده امارات در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 5 بر 1 به سود النصر به پایان رسید تا این تیم عربستانی با اقتدار راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.

وندا نارا، مائورو ایکاردی را به خیانت متهم کرد؛ پایان رابطه زوج پُر حاشیه؟

مائورو ایکاردی و وندا نارا، یکی از مشهورترین و البته پر حاشیه ترین زوج های فوتبالی هستند. پس از داستان جدایی مکسی لوپز از وندا نارا و ازدواج او با ایکاردی، اکنون ظاهرا وندا و مائورو هم به پایان خط رسیده اند.

وندا نارا در یک استوری غیرمنتظره، مائورو ایکاردی را به خیانت متهم کرد و نوشت: به خاطر یک هرزه، خانواده ای دیگر نابود شد.

پس از این استوری، وندا نارا همسر خود را در اینستاگرام آنفالو کرد. مائورو ایکاردی هنوز نسبت به این موضوع واکنش نشان نداده است. باید منتظر ماند و دید که تا چه اندازه ادعای وندا نارا به واقعیت نزدیک است. وندا نارا قبلا برای جلب توجه و جذب مخاطب، ویدیویی منتشر کرد که در آن عکس های ایکاردی را پاره می کند اما پس از چند ساعت همه چیز به حالت عادی برگشت.

میلان 3 -2 هلاس ورونا؛ ناامیدی از این میلان، بزرگ ترین اشتباه شما خواهد بود برنتفورد 0-1 چلسی؛ بازگشت به صدر با سوپرگل چیلول لاتزیو 3-1 اینتر؛ هیچ کس در المپیکو به اینزاگی خوش آمد نگفت لسترسیتی 4-2 منچستریونایتد؛ اینجا ته خط است منچسترسیتی 2-0 برنلی؛ مقتدر مثل یک قهرمان دورتموند 3-1 ماینتس؛ برد با گلزنی رویس و هالند، همان چیزی که هواداران از آن لذت می برند فرایبورگ 1-1 لایپزیش؛ تساوی به نفع بقیه واتفورد 0-5 لیورپول؛ استقبال نه چندان دوستانه مثلث آتشین از رانیری  

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اسراییلی ها در شرکت طرف قرارداد فدراسیون فوتبال نقش دارند؟ + اسناد آمار دیدار پرسپولیس - الهلال؛ تیم عربستانی یک سر و گردن بالاتر بود محمدرضا گرایی: فن های محمدعلی باعث شده فعلا کشتی را از المپیک حذف نکنند! مخالفت پاتریس اورا با توپ طلا بردن مسی: او با بارسلونا چه دستاوردی داشت؟ اوله گونار سولسشر کماکان سرمربی منچستریونایتد می ماند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد

آفتاب‌‌نیوز :

وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درمورد انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور، اظهار داشت: از مردم عزیز به این خاطر که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند، تشکر می‌کنم. واقعا برتری مقابل ژاپن صحنه ماندگاری بود و بازیکنان تیم ملی با تمام وجود این پیروزی را کسب کردند.

امیدوارم آن‌ها در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند. وی درمورد اینکه خودش در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ جزء نفراتی بود که شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن را متحمل شد و آیا دلش نمی‌خواست در پیروزی تاریخی جام ملت‌های ۲۰۲۳ حضور داشته باشد، گفت: باور کنید یا وجود غیبت در بازی اخیر مقابل ژاپن یکی از بهترین روز‌های زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم و کلی کیف کردیم. از راه دور هم با بازیکنان تماس گرفته و تشکر کردم، اما متاسفانه تیم ما نتوانست با برتری در بازی مقابل قطر به فینال برسد.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درپاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت و دوری از شرایط خوب، مدت‌ها است به تیم ملی دعوت نشده و آیا قرار است با این تیم خداحافظی کند، گفت: امروز سعی کردم به عنوان یک بازیکن تیم ملی مسئولیت دریافت جایزه را برعهده بگیرم. همچنان به عنوان یک سرباز در خدمت این تیم هستم و هر زمان امیر قلعه‌نویی صلاح بداند که می‌توانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را دارم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال و اینکه آیا مالکان جدید سرخ‌پوشان می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند، گفت: باید به هواداران هر ۲ تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم تبریک ویژه بگویم و امیدوارم شاهد روز‌های خوبی برای پرسپولیس و استقلال باشیم چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به عملکرد این ۲ باشگاه دارد.

وی درخصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی، توضیح داد: برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم، اما تمام تمرکز ما روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد. هافبک پرسپولیس درمورد رقابت غیرجالب بیانیه‌نویسی ۲ تیم در خارج از زمین مسابقه، گفت: متأسفانه این اتفاق در فوتبال ما وجود دارد، اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی را شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • کامبک آلومینیوم ناکام ماند ؛ انتقام به سبک اوسمار | چهار شلیک قرمز برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم