Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از بزرگان و خردمندان لبنانی خواست برای جلوگیری از وقوع جنگ داخلی که مصیبت آن دامن‌گیر مردم خواهد شد، از هیچ کاری دریغ نکنند.

وی افزود: دشمن مدت‌هاست به دنبال ضربه زدن به وحدت و ایجاد تفرقه است، یک روز با ضربه به اقتصاد و روزی دیگر با ایجاد اختلاف. خردمندان در مقابله با این توطئه‌ها همواره پیروز بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال برخی با ایجاد اغتشاش در راهپیمایی‌های مسالمت‌آمیز و تیراندازی در پی ایجاد ناآرامی هستند. مشاهده می‌کنیم که چگونه دستگاه رسانه‌ای دشمن سعی می‌کند این حمله وحشیانه را توجیه کند و به دستور کار درگیری دامن بزند، اما پس از خداوند متعال، ما به حکمت مسئولان و هوشیاری نیروهای سیاسی با اخلاص اطمینان داریم، که این فتنه و هر آنچه را سبب زیان ملت است، محکوم کنند.

آیت الله مدرسی در خاتمه از خداوند متعال خواست که لبنان و مردم آن را از نیرنگ دشمنان حفظ کند.

کد خبر 5328785

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان جهان اسلام آیت الله مدرسی فعالیت های قرآنی قرآن کریم قرآن شیعه مسجد عفاف و حجاب طالبان تهران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انقلاب اسلامی ایران اروپا داعش ایالات متحده امریکا روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید

به گزارش خبرآنلاین، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم.

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902624

دیگر خبرها

  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • جلوگیری از هدر رفت آب با مسدود کردن یکی از دهنه های خروجی در تالاب بامدژ
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • حجاج دیگر کشورها در مراسم حج محبت زائران ایرانی را احساس کنند
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید