Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) تیم‌های فوتبال لیون و موناکو به مصاف هم رفتند.

این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم لیون به اتمام رسید. گل‌های این بازی را اکامبی و جیسون دنایر به ترتیب در دقایق ۷۴ و ۹۰ برای تیم میزبان، لیون به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال لیون با کسب ۳ امتیاز این مسابقه با ۱۶ امتیاز به رتبه پنجم جدول لوشامپیونه صعود کرد. تیم موناکو نیز با ۱۴ امتیاز در جایگاه هفتم جدول باقی ماند.

بیشتر بخوانید 

پاری سن ژرمن ۲ - آنژه یک/ VAR ستاره جدید تیم پوچتینو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیون فرانسه لوشامپیونه فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ملاک قهرمانی در لیگ برتر، در صورت تساوی در کسب امتیاز، بازی رو در رو است نه تفاضل گل.

به گزارش تابناک ورزشی، منصور قنبرزاده درباره تنبیهات انضباطی بازیکنان خاطی اظهار داشت: در بحث بیانیه نویسی باشگاه‌ها ، خود جامعه ورزش و تیم‌ها به این جمع بندی رسیدند که چنین چیزی در هیچ کجای فوتبال حرفه‌ای در دنیا وجود ندارد. ما مواردی را داشتیم که دقیقه 20 بازی، یک باشگاه بیانیه می‌داد و نقطه نظراتی را درباره مسابقه‌ای که جریان داشت، مطرح می‌کرد. در هفته های پایانی لیگ این جو داشت غالب می‌شد و مسابقه‌ای بین باشگاه ها برای بیانیه نویسی بود، این موضوع در جلسه هیات رئیسه مطرح شد و واقعا از سازمان لیگ خواستند این موضوع را یک سازماندهی کنند. در نتیجه این تصمیمات در هیات رئیسه سازمان لیگ مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: در وهله اول جرایم مالی، بار دوم و سوم افزایش می‌یابد و در ادامه به تنبیهات انضباطی و حتی محرومیت هم می‌رسد، این لازم بود و انتظار داریم همه باشگاه‌ها به خاطر اینکه این جو آرام باشد، انجام دهند. باشگاه‌ها هر موردی که فکر کنند حق شان تضییع شده می‌توانند طی نامه رسمی به مراجع ذیربط اعلام کنند. هر وقت قانون دست باشگاه را باز گذاشته، نیاز به بیانیه نویسی نیست.

قنبرزاده عنوان کرد: در یکی دو هفته اخیر هم باشگاه ها رعایت کردند و مطالب خاصی نداشتند. یکی دو مورد بود که مربوط به پیشکسوتان برخی باشگاه‌ها بود و از باشگاه خواستیم تا رعایت این موضوع را انجام دهند.

وی درباره تفاضل گل در بازی‌های مستقیم تیم‌ها برای تعیین قهرمان لیگ گفت: بر اساس امتیاز، یک تیم قهرمان می‌شود و در صورتی که امتیازها مساوی بود، تفاضل گل لحاظ می‌شود و بازی رو در رو مدنظر نیست. چون تعدادی از باشگاه‌ها ابهام داشتند، سازمان لیگ مکاتبه کرد و ابهام را برطرف کرد.

قنبرزاده درباره اینکه دو سال پیش این قانون لحاظ شد، گفت: جدول دو سال پیش را ببینید، استقلال با کسب امتیاز توانست عنوان قهرمانی را بدست آورد.

دیگر خبرها

  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد