Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@01:54:55 GMT

اردبیل در عمران شهری عقب مانده است

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۸۴۵۷

اردبیل در عمران شهری عقب مانده است

ایسنا/اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر اردبیل به عنوان مرکز استان در عمران شهری از بسیاری از مراکز استان‌های کشور عقب مانده است.

علی نیکزاد ۲۵مهرماه با حضور در کارگاه اصلی پل قدس در اردبیل اظهار کرد: از تمام مجریان، طراحان، کارگران، پیمانکاران و دست‌اندرکاران احداث این پل قدردانی می‌کنیم و بر این باوریم با همت، تلاش شبانه‌روزی و مدیریت جهادی می‌توان به سرعت و در زمان مقرر کارها را به پیش برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار تأسف از طولانی شدن زمان احداث پل قدس و نارضایتی‌های عمومی در این زمینه تصریح کرد: تعجب می‌کنیم که چگونه احداث یک پل ساده شهری شش سال طول می‌کشد در حالی که زمان مورد نیاز برای احداث این پل شش ماه تا یک سال است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر اردبیل به رغم آن که قدمت تاریخی و ظرفیت‌های عظیم معنوی و ارزشی دارد، متأسفانه در توسعه عمران شهری عقب مانده و برای ما اسباب سرافکندگی است که برخی از مسئولان و مدیران در سفر به اردبیل از توسعه‌نیافتگی آن سخن به میان بیاورند.

نیکزاد افزود: انتظار می‌رود در دوره جدید مدیریتی استان با تلاش شبانه‌روزی استاندار و شهردار سختکوش پروژه‌های عمران شهری به ویژه در حوزه توسعه ناوگان عمومی، مبلمان شهری، رفت و روب و بهبود سیما و منظر شهر اقدامات به نفع تغییر و تحول اساسی حرکت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا پادگان اردبیل را به پارک عمومی تبدیل کنیم که قطعا با مساعدت دولت سیزدهم این امر میسر خواهد شد و در کنار آن پارک شریعت نیز به تنفس‌گاه شهری تبدیل خواهد شد.

نیکزاد اضافه کرد: باید در فصل عمران شهری نگاهی متفاوت در جذب سرمایه‌گذاران و منابع ملی و دولتی داشته باشیم و در کنار آن سعی کنیم تا عقب‌ماندگی‌ها را جبران و نواقصات را اصلاح کنیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس بیان کرد: به هیچ وجه مدت زمان چهار سال برای احداث یک پل در شهر اردبیل منطقی به نظر نمی‌رسد و ما در کنار قدردانی از زحمت‌کشان و تلاشگران فعلی و گذشته اجرای این پل، امیدواریم در طراحی و اجرای پل‌ها و پروژه‌های عمران شهری جدید به سرعت عملیات اجرایی و تکمیل این طرح‌ها را شاهد باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پروژه های عمران شهری پل قدس مجلس شورای اسلامی اعتبارات عمرانی شهرداري استانی اجتماعی عمران شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد از بسیج ماشین‌آلات برای اجرای مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی در مجاورت پارک کوهستان در کوتاه‌ترین زمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، از روز گذشته عملیات ساخت یک مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی در سیل بند پارک کوهستان یزد به همت شهرداری و دستگاه‌های مختلف آغاز شده است.

محمدجواد آقایی، معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد در این خصوص اظهار کرد: احداث این سیل بند با همکاری سپاه الغدیر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان همیاری شهرداری‌های استان، استانداری و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برای تأمین ماشین آلات صورت گرفته است.

وی افزود: در نظر داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مخزن ۱۶۰ هزار متر مکعبی در سیل بند پارک کوهستان اجرا شود.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح بخش عمده‌ای از روان آب‌های بالادست پارک کوهستان مدیریت شده و ایمنی شهر حفظ می‌شود.

کد خبر 748775

دیگر خبرها

  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است