Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس حضور ستاره‌ها و میزبانی الهلال را عامل برتری این تیم برابر نماینده ایران می‌داند.

سیدمجید صدری پس از شکست پرسپولیس مقابل الهلال عربستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا در پیامی به شرح زیر نوشت:

"برای ما پرسپولیسی‌ها که برتری‌جویی در هر مسابقه‌ای به خصلت‌مان تبدیل شده، این شکست تلخ و آزاردهنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمام وجود از همه طرفداران و خانواده بزرگ پرسپولیس بابت این شکست عذرخواهی می کنم. شکستی که می‌توانست اتفاق نیفتد، اگر مسابقات در شرایط نرمال و طبیعی برگزار می‌شد. به جرات می‌شود گفت کمتر تیمی در آسیا توان نبرد با الهلال فعلی را در خانه این تیم دارد و برگزاری تک‌بازی هم آوانتاژ ثانویه‌ای با خود به همراه می‌آورد؛ اینکه مجبورید در زمین حریف برای جبران گل تلاش کنید، درحالی‌که اگر بازی برگشتی بود، شاید تیم طور دیگری بازی می‌کرد.

با این حال باید شکست را پذیرفت و به سمت آینده قدم برداشت. تلخی امشب ما را برای جبران مصمم‌تر می‌کند و بدون تردید با یحیی گل محمدی بهترین مربی یک دهه اخیر ایران، کادر فنی شایسته و بازیکنان قدرتمندمان دوباره برای رقابت با همه آسیا حاضر خواهیم بود.

پرسپولیس، مهم‌ترین تیم و موفق‌ترین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیای این سال‌ها بوده و بازهم خواهد بود. با مجالی برای عبور از مشکلات و بهبود شرایط اداری باشگاه و حرفه‌ای‌تر شدن، گام‌های بزرگی خواهیم برداشت تا هرگز تماشای امکانات حریفان برای ما حسرت برانگیز نباشد.

با حضور شما، بزرگترین جمعیت هواداری در قاره کهن دست در دست هم و متحد به سوی آینده خواهیم رفت.

تنها چیزی که به آن شک ندارم این است که بازیکنان و کادر باغیرت پرسپولیس شادی را دوباره برای همه ما به ارمغان خواهند آورد.

ما قهرمانیم"/ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز گذشته در یک بازی مهیج و جذاب مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی شکست خورد و از دور این مسابقات کنار رفت. نکته قابل توجه تکرار پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در فصل جاری در اراک بود.

مجتبی حسینی و شاگردانش در بازی برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس هم موفق شده بودند این تیم را در اراک با نتیجه یک بر صفر شکست بدهند و حالا در جام حذفی در شرایطی که دو بار از حریف عقب افتادند در نهایت کار را به پنالتی کشاندندو آنجا پیروز شدند.

هردو شکست پرسپولیس در اراک در فصل جاری با هدایت اوسمار ویرا بوده و جالب اینکه این سرمربی تنها دوبار روی نیمکت سرخ‌پوشان به عنوان سرمربی شکست خورده است!

بی‌شک برای اوسمار سرمربی پرسپولیس طبیعی است که شهر اراک را در ایران چندان دوست نداشته باشد؛ اراک برای او امسال خوش‌یمن نبوده و باخت اخیر نیز که باعث شده سرخ‌پوشان یک جام را از دست بدهند و امید خود را روی قهرمانی در لیگ برتر بگذارند.

دیگر خبرها

  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک (۶)۴-۴(۵) پرسپولیس (جام حذفی ایران - 1402/03)