Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید نیکزاد، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در یادداشتی نوشت: نودانشجویان، ورود رسمی شما را به جهان دانشجویی و پیوستن‌تان به جرگه، قشر، طیف و جماعت دانشجویی تبریک می‌گویم. مسیری که اکنون به آن واردشده‌اید، مهم و سرنوشت‌ساز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر که در این سنگر جدید و وسیع سلاح علم را با جدیت به دست گرفته‌اید، سلاح آرمان‌خواهی را با دست دیگرتان بردارید، تا مجهز باشید به مجموعه اوصاف، ازجمله علم، عدالت‌خواهی و آزاداندیشی که این‌ها آرمان‌های دانشجویی است.

اکنون که در این نقطه که مبدأ همه تحولات است، یعنی دانشگاه به‌عنوان دانشجو ایستاده‌اید، امید است با نیروی تقوا، دیانت و آرمان‌خواهی و آزاداندیشی به‌دوراز سیاست زدگی و سیاست‌بازی، سراغ مرز‌های علم بروید و چنان افسرانی جوان، سربازانی شجاع و باایمان از مرز‌های دانش عبور کنید و با کسب مهارت‌های سیاسی و اجتماعی به حداقل‌ها اکتفا نکنید و قله‌های علم و معرفت را فتح کنید.

اگر از این دوران مهم زندگی درست بهره‌برداری کنید و با برنامه منظم، همراه علم‌آموزی به تهذیب نفس و خودسازی بپردازید در آینده نه‌چندان دور، مدیران شایسته این سرزمین می‌شوید و پرچم اقتدار، آزادی و آزادگی را بر قله‌های سربلندی به اهتزاز در می‌آورید. دعای صاحب عصر و اولیای خالص الهی بدرقه راه پرفروغ‌تان باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دانشجویان مهارت آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها

 سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در همایش شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش مرکزی که در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز شورا‌ها با تبریک سالروز تاسیس شورا‌های اسلامی، از این نهاد مردمی به عنوان تجلی حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و اداره امور شهر‌ها و روستا‌ها یاد کرد.

وی با اشاره به اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و اقدامات آمریکا برای مذاکره با نیرو‌های مقاومت بر تبیین دستاورد‌های انقلاب از سوی اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران به عنوان نمایندگان عالی دولت در روستا‌ها تاکید کرد.

حسینی نژاد، توجه به اقدامات فرهنگی و پیوست‌های اجتماعی در روستا‌ها را یک اولویت دانست و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اقدامات آموزشی و آگاه سازی خانواده‌های روستایی در سوء مصرف مواد مخدر را یک ضرورت برشمرد. 

همچنین در این همایش احمد یوسفی دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر با تشریح طرح یاری گران در راستای اقدامات فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اعضای شورای اسلامی روستا‌ها و دهیاران خواست بر اجرای موثر این طرح اقدام لازم را عملی کنند. 

در پایان این همایش از روسای شورا‌های اسلامی و دهیاران فعال در برگزاری جشنواره‌های روستایی تجلیل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • جنبش دانشجویی آمریکا اراده لازم برای تغییر را دارد
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • حمایت دانشجویان مشهدی از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری