Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال لاتزیو از عملکرد شاگردانش مقابل اینتر ابراز رضایت کرد و گفت که گل دوم تیمش کاملاً سالم بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در دیداری خانگی در چارچوب هفته هشتم سری A ایتالیا موفق شدند با نتیجه 3 بر یک بر اینتر غلبه کنند و اولین شکست فصل را به مدعی عنوان قهرمانی تحمیل کنند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: از همان شروع بازی دیدم که ما مقابل تیم خوبِ اینتر در جریان بازی هستیم اما تنها با دریافت گل از روی نقطه پنالتی در نتیجه عقب افتادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بازیکنانم گفتم که اگر با همین روند به بازی‌مان ادامه دهیم، نمی‌بازیم. حق با من بود و ما تنها به آن لحظه خاص برای بازگشت به بازی نیاز داشتیم.

وی همچنین در خصوص گل دوم تیمش که روی یک ضدحمله توسط فیلیپه اندرسون در حالی به ثمر رسید که فدریکو دیمارکو (بازیکن اینتر) نقش بر زمین شده بود، اظهار داشت: تردیدی نسبت به گل اندرسون وجود ندارد. در حالی که دیمارکو نقش بر زمین شده بود، اینتر بازی را ادامه داد و حتی لائوتارو مارتینس به سمت دروازه ما شوت زد. اگر قرار بود بازی متوقف شود، این اینتری‌ها بودند که باید این کار را می‌کردند و این کار را نکردند. وضعیت کاملاً روشنی بود و این اینتری‌ها بودند که ادامه بازی را مشروعیت بخشیدند.

اینزاگی: اجازه دادیم لاتزیو به بازی بازگردد/ نباید تمرکزمان را از دست می‌دادیم

سرمربی لاتزیو ادامه داد: قوانین کاملاً مشخص است و چنین اعتراض‌هایی را فقط در ایتالیا می‌بینید. در اروپا و در لیگ قهرمانان چنین چیزهایی اتفاق نمی‌افتد و فقط در ایتالیا شاهد اعتراض به چنین صحنه‌هایی هستیم. ما در نیمه اول روی بازی در عرض اینتر به دردسر افتادیم، بنابراین سعی کردیم فضاها را ببندیم و از سانتر کردن آنها جلوگیری کنیم.

لاتزیو با این برد 14 امتیازی شد و خود را تا رده پنجم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا بالا کشید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A اینترمیلان لاتزیو مائوریتزیو ساری سری A اینترمیلان لاتزیو مائوریتزیو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس فردا در دربی لندن باید به مصاف تاتنهام برود.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، اعلام کرد تیمش بدون به وضعیت سایر رقبا در کورس قهرمانی به دنبال برد در تمامی مسابقات پیش رو است.

آرتتا درمورد وضعیت تیم گفت: "در دسترس بودن بازیکنان نکته مهمی است. به غیر از یورین تیمبر، بسیار نزدیک است که ما همه بازیکنان‌ را در دسترس داشته باشیم. این باعث می‌شود که در جلسات تمرینی بیشتر کار کنیم و چیز بسیار مهمی خواهد بود."

دردسر انتخاب بازیکنان‌؟

سردرد خوبی است! شما بازیکنان را احساس می‌کنید چون می‌بینید که چقدر به دنبال آن هستند. همیشه سخت است، اما بازیکنان‌ نیز کاملاً آماده هستند تا در هر صورت که ما به آن‌ها نیاز داریم به زمین بیایند. روحیه تیم خیلی خوب است.

کورس قهرمانی؟

بله ما در این کورس حضور داریم. ما روی خودمان تمرکز می‌کنیم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و در مسابقات پیش رو برنده شویم. کمی تکراری به نظر می‌رسد اما این کاری است که باید انجام دهیم.

وضعیت منچسترسیتی؟

این یک بازی دیگر بود (برد مقابل لوتون تاون) که آن‌ها توانستند به روشی مقتدرانه برنده شوند. ما نمی‌توانیم آن را کنترل کنیم.

شانس بالای منچستر سیتی به‌عنوان قهرمان توسط سوپر کامپیوتر؟

امیدواریم که بتوانیم آن کامپیوتر را تغییر دهیم. شاید نیاز به آپلود نرم افزار داشته باشد!

وضعیت یورین تیمبر؟

فردا پس از یک جلسه تمرینی باید در این مورد تصمیم بگیریم. خیلی به بازگشت نزدیک است، نمی‌دانم قرار است به‌زودی برای او اتفاق بیفتد یا نه، اما او خیلی نزدیک است.

ترجیح می‌دهید مانند تاتنهام دو هفته مرخصی داشته باشید یا بیشتر بازی کنید؟

نمی‌دانم. چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که بازیکنانم برای بازی مقابل یک حریف بزرگ کاملا آماده خواهند بود.

درمورد آنگه پوستکوگلو؟

کاری که او انجام داده واقعاً تأثیرگذار است. زمانی که در تیم ملی استرالیا و ژاپن حضور داشت، او را می‌شناختم. او را دنبال می‌کردم.

دیگر خبرها

  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود