Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ابوالفضل خمسه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این میزان درآمد، از محل واگذاری اراضی به سرمایه گذاران، حاصل شده است، افزود: در بازرسی موردی از شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان، ملاحظه شد که قبل از خرید زمین شهرک صنعتی شهرستان صائین قلعه در سال۱۳۸۳، استعلام‌های ۱۸ گانه از دستگاه های اجرایی ذیربط توسط شرکت شهرک های صنعتی استان انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه، طی سال های قبل، شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان مکاتباتی مبنی بر احداث شهرک صنعتی در زمین های خریداری شده با اداره کل محیط زیست زنجان داشته است، گفت: محیط زیست اما، با استقرار شهرک صنعتی در محل خریداری شده، مخالفت کرده است.

رییس شورای دستگاه‌های نظارتی استان،  افزود: با وجود  اینکه ۱۰۰ هکتار زمین خریداری شده بود، ولی امکان احداث صنایع در آن، قبل از اخذ مجوزهای لازم، وجود نداشت و به همین دلیل با گذشت بیش از ۱۷ سال از خرید زمین، هیچ اقدامی، برای احداث شهرک صورت نگرفته بود.

خمسه، با بیان اینکه، حتی شکایت های متعدد اهالی منطقه به دستگاه های ذیربط، مبنی بر احداث شهرک مذکور در عمل نتیجه‌ نداده بود، اظهار داشت: با طرح مساله در بازرسی‌کل استان، بررسی جامع موضوع در راستای احیا و احداث شهرک مذکور در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از آن بود که با پیشنهاد و پیگیری انجام شده از شرکت شهرک های صنعتی استان و انجام مطالعات زیست محیطی و هماهنگی اداره کل محیط زیست استان، نسبت به رفع مشکلات زیست محیطی و تعریف شهرکی با صنایع مجاز زیست محیطی، موافقت شد.

مدیرکل بازرسی استان زنجان،  افزود: در حال حاضر عملیات زیر بنایی و روبنایی احداث این شهرک، آغاز شده است.

خمسه همچنین از خلع ید هشت هزار مترمربع از اراضی صنعتی در شهرک صنعتی هیدج، از دست دلالان و سودجویان خبر داد وگفت: این اراضی به ارزش ریالی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان بود که در مرحله واگذاری به تولیدکنندگان است.

برچسب‌ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تصرف اراضی زنجان صایین قلعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تصرف اراضی زنجان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تصرف اراضی زنجان صایین قلعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:در منطقه ویژه اقتصادی ازنا،اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.
فرزاد محمدی افزود:طرح فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و تا دو یا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت:این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد و پیشرفت بسیار خوبی دارد که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرزاد محمدی با بیان اینکه توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است، افزود:برای  رفع موانع تکنولوژی و فنی، واحدهای صنعتی احیا شده که وطیفه و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است که فن‌بازار در استان تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:هم اکنون نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.
وی گفت:در استان چندین واحد صنعتی دانش‌بنیان شده و با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.




دیگر خبرها

  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد