Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، میلاد خیاط عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: یک  گواهی سهام ۵۰ میلیارد ریالی به دلیل اشتباه صاحب آن لابلای زباله‌ها دور انداخته شده بود و ازآنجا که این گواهی در پاکت بسته بود باعث کنجکاوی یوسف محمودی کوهی راننده کامیون حمل زباله شهرداری شوشتر شد و آن را به مسئول خدمات شهری شهرداری تحویل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه بعد از بررسی انجام شده مشخص شد ارزش ریالی این گواهی حدود ۵۰ میلیارد ریال بوده و منزله پول نقد است، افزود: این کارگر و راننده خوش انصاف از جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی است که چند ماه حقوق معوقه از شهرداری طلبکار است.

پیش از این شهریور امسال حسین فرامرزیان کلوچه فروش شوشتری بعد از چهار ماه پیگیری هشت میلیون ریال پول مشتری را که به اشتباه کسر شده بود به صاحبش برگرداند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امانت داری خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیدمحسن سیدموسوی گفت: با استفاده از اعتبارات روستا‌های فاقد دهیاری و نیز ظرفیت عملیاتی اداره برق، رفع نقص و تکمیل روشنایی بخش مرکزی، شعیبیه و میان آب در حال اتمام و دو بخش دیگر نیز در دست اقدام است.

وی افزود: تا پایان خرداد ماه روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری سه بخش شهرستان شوشتر انجام خواهد شد.

سیدموسوی اعتبار هزینه شده در این مرحله را ۴ میلیارد ریال عنوان کرد.


فرماندار شوشتر می‌گوید: رفع نقص روشنایی درون روستا‌ها و سایر اماکن نیز به روال توسط دهیاری‌ها، اداره برق و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر
  • ببینید | کامیون بستنی بدون راننده!