Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: : همراه داشتن اقلام ایمنی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی وسیله نقلیه، وضعیت صندلی‌ها، آج لاستیک، چراغ چشمک زن و مثلث احتیاط در این بازدید مورد بررسی کارشناسان  اداره کل قرار می‌گیرند تا مشکلات و تخلفات به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نتایج حاصل از بازدید ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استانی در پایان جمع بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ ,۱۲ و ۱۴ استانی و کشوری ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رای لازم صادر شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه حمل و نقل ایمن یکی از پایه‌های اصلی توسعه پایدار و متوازن محسوب می‌شود که ارتباط تنگاتنگی با اقتصاد دارد لذا تامین ایمنی شبکه حمل و نقلی از دغدغه‌های اصلی این اداره کل به شمار می‌رود.

کرد خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۹ هزار و ۶۳۸ دستگاه ناوگان باری ومسافری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/گ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای جاده های سیستان وبلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان

 رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت:  از ظهر جمعه تا آخر وقت جمعه (۷ اردیبهشت) برای زاهدان و ارتفاعات شرقی استان رخداد رگبار رعد و برق و بارش تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود. 

علی ملاشاهی توصیه کرد: از فعالیت های کوهنوردی پرهیز شود و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی در زمان بارندگی خودداری گردد، از محصولات کشاورزی محافظت شود. از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری گردد و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.


????«روابط عمومی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان»????

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری