Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدیف بدری روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود:سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل همانند سایر مقام‌های رسمی فرصت بزرگی است که باید در جهت توسعه و اجرای طرح‌های زیرساختی استان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: تکمیل بزرگراه‌های اردبیل- سرچم ، نمین- آستارا، اردبیل- مشگین شهر، اردبیل- پارس آباد، گرمی- اردبیل، گرمی - بیله سوار  و نیر- سراب از دیگر مطالبات مردم و نمایندگان استان از رئیس جمهوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:در بحث صنایع تولیدی هم خواسته ما این است تسهیلاتی از منابع ملی در اختیار صنایع موجود و صنایع قابل اجرا اختصاص داده شود ضمن اینکه سرمایه‌گذاری مجدد از سوی شرکت‌های سرمایه‌گذاری ایمدرو و ایدرو هم انجام شود.

وی افزود:همچنین در این سفر سعی خواهیم کرد تکمیل  صنایع تولید فولاد اسفنجی که اخیرا کلنگ زنی شد نیز در اولویت قرار بگیرد.

بدری بیان کرد: امید است مطالبات اصلی مردم استان از دولت تحقق یابد چرا که زیرساخت‌های لازم برای برخی از طرح‌ها فراهم شده و با یک جهش و اراده قوی می‌توان این طرح‌ها را به سرانجام رساند.

وی گفت:تکمیل پروژه راه‌آهن اردبیل-میانه و طرح اتصال آن به شبکه ریلی جمهوری آذربایجان از طریق پارس آباد مغان قطعی است و برای اجرایی شدن آن تلاش می‌شود.

بدری افزود: مطالعات فاز اول امتداد طرح راه‌آهن اردبیل به پارس‌آباد مغان انجام و اجرای آن در سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده است، ضمن اینکه اتصال آن به شبکه ریلی جمهوری آذربایجان نیز در برنامه کاری قرار دارد.

وی  راه اندازی منطقه آزاد تجاری و صنعتی اردبیل و بارانداز ریلی را از دیگر مطالبات مردم از رئیس جمهوری عنوان کرد و گفت:طرح منطقه آزاد تجاری و صنعتی قابلیت اجرایی پیدا کرده در حال حاضر زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی منطقه آزاد تجاری در استان فراهم شده و امید است راه‌اندازی آن در سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" به رونق اقتصادی و اشتغال در منطقه منجر شود.

بدری با بیان اینکه با راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری توان صادرات محصولات کشاورزی به میزان سه میلون تن در استان اردبیل افزایش خواهد یافت، افزود: منطقه آزاد تجاری، صنعتی یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه استان اردبیل بوده و با ایجاد آن شاهد توسعه همه‌ جانبه، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی خواهیم بود.

رئیس جمهوری و هیات همراه در ادامه سفرهای استانی اواخر این هفته به استان اردبیل سفر می‌کند.

برچسب‌ها سفر استانی استان اردبیل صدیف بدری سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سفر استانی استان اردبیل صدیف بدری سفر استانی استان اردبیل صدیف بدری منطقه آزاد تجاری استان اردبیل رئیس جمهوری راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی دوشنبه شب در اجلاسیه شهدا و سرداران شهید شهرستان کهگیلویه، افزود: علیرغم وجود مصوبه برای اتصال استان به راه آهن، اقدامی عملیاتی نشده است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های ارتباطی، تصریح کرد: جاده های خطرناک سبب عدم حضور سرمایه گذاران در استان می شود.

حسینی به ظرفیت بالای منابع آبی استان اشاره کرد و بیان داشت: سرچشمه تعدادی از سدها استان ما بوده، اما تخصیص مناسبی از آنها برای استان نداشتیم.

امام جمعه یاسوج با تاکید بر اهمیت احداث سد آبریز، عنوان کرد: چرا باید مردم ما در کنار منابع آبی، لب تشنه باشند و خبری از روند احداث آن نیست.

حسینی با اشاره به پتانسیل های کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت باید اقدامات لازم برای رفع مشکلات را انجام دهد.

کد خبر 6092584

دیگر خبرها

  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • ایجاد منطقه آزاد مغان راپیگیری می‌کنم/کشاورزی شاه‌کلید توسعه مغان
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب